nagrywanie z Yamaha 02R

Tu zajmujemy się sprawami tyczącymi się urządzeń stosowanych przy nagłośnieniach imprez.
dafit999
nagrywanie z Yamaha 02R

Post autor: dafit999 » poniedziałek 04 mar 2013, 11:58

Witam, 

na wstępie chciałem zaznaczyć że jestem całkowitym amatorem i zaczynam przygodę z wszelkimi nagłośnieniami itp. 

dysponuję na dzień dzisiejszy mikserem Yamaha 02R i potrzebuję regularnie nagrywać występy na żywo nie wielkiego zaspołu (pianino, dwie gitary, bas, perkusja, 3x wokal) i tu moje pytanie jaki sprzęt musiałbym zakupić żeby miało to sens i jakoś brzmiało, chodzi mi generalnie czy mógłby ktoś polecić jakąś kartę do komputera i co potrzebowałbym dokupić do mixera żeby to wszystko razem zadziałało w rozsądnej cenie :)

Awatar użytkownika
PeterPan101

Re: nagrywanie z Yamaha 02R

Post autor: PeterPan101 » poniedziałek 04 mar 2013, 17:34

...Witam, 
na wstępie chciałem zaznaczyć że jestem całkowitym amatorem i zaczynam przygodę z wszelkimi nagłośnieniami itp. 
dysponuję na dzień dzisiejszy mikserem Yamaha 02R i potrzebuję regularnie nagrywać występy na żywo nie wielkiego zaspołu (pianino, dwie gitary, bas, perkusja, 3x wokal) i tu moje pytanie jaki sprzęt musiałbym zakupić żeby miało to sens i jakoś brzmiało, chodzi mi generalnie czy mógłby ktoś polecić jakąś kartę do komputera i co potrzebowałbym dokupić do mixera żeby to wszystko razem zadziałało w rozsądnej cenie :)...

Potrzeba karty ADAT do Yamahy aby mieć 16 preampów + jakiś preamp 8 kanałowy .Aby połączyć z kompem do kompa karta Adat (RayDat ,M Audio lub podobna) z obsługą 16 śladów po Adacie - szybka konfiguracja Yamaszki i sprzęt gotów do walki :)

Zbynia

Post autor: Zbynia » poniedziałek 04 mar 2013, 22:12

karta Adat lub TDIF najwygodniej

ewentualnie wielokanałowy interfejs i po analogu

dafit999

Post autor: dafit999 » środa 06 mar 2013, 12:12