Tu zajmujemy się sprawami tyczącymi się urządzeń stosowanych przy nagłośnieniach imprez.
-
pawel555
- Posty:17
- Rejestracja:piątek 15 sie 2008, 00:00
Jaki kompresor do wokalu na żywo
Post
autor: pawel555 » piątek 04 wrz 2009, 11:32
Witam. Chciałbym żeby ktoś mi poradził jaki kompresor zastosować do wokalu na żywo. Mam dwie opcje; tc triple c używany lub dbx 166xl nowy. Z dbx miałem już do czynienia i jest ok. Jeśli chodzi o triple c, to akurat zakup w ciemno. Stąd moje pytanie. Czy zastosowanie pasmowego triple c jakoś dodatnio wpłynie na brzmienie w porównaniu do 166xl. A może jednak pozostać przy dbx.
Paweł.
-
mike123
- Posty:3
- Rejestracja:niedziela 13 lut 2011, 00:00
Post
autor: mike123 » poniedziałek 14 lut 2011, 00:32
...Witam. Chciałbym żeby ktoś mi poradził jaki kompresor zastosować do wokalu na żywo. Mam dwie opcje; tc triple c używany lub dbx 166xl nowy. Z dbx miałem już do czynienia i jest ok. Jeśli chodzi o triple c, to akurat zakup w ciemno. Stąd moje pytanie. Czy zastosowanie pasmowego triple c jakoś dodatnio wpłynie na brzmienie w porównaniu do 166xl. A może jednak pozostać przy dbx.
Paweł.... Witam ...ostatnio przetestowalem super kompresor...JDK konstrukcja od API...bardzo dobra,tyle ze kosztuje 995 euro..polecam,porownywalem z jeszcze drozszymi i JDK przebil wszystkie...Mike
Troche gram i spiewam.male studio zaczynam cos robic nagrywam najchetniej standarty...narazie dla siebie...pozdrawiam serdecznie...mike
-
Kompost
- Posty:83
- Rejestracja:poniedziałek 22 gru 2008, 00:00
Post
autor: Kompost » poniedziałek 14 lut 2011, 22:34
166XL będzie w 100% ok, o ile nie będziesz używał ekstremalnych ustawień kompresji. Przy mocnym tłumieniu zaczyna po prostu zniekształcać, co na instrumentach bywa fajne ale na wokalu już niekoniecznie.
-
Murek - Posty:1
- Rejestracja:poniedziałek 05 lut 2007, 00:00
Post
autor: Murek » wtorek 15 lut 2011, 13:37
...Witam. Chciałbym żeby ktoś mi poradził jaki kompresor zastosować do wokalu na żywo. Mam dwie opcje; tc triple c używany lub dbx 166xl nowy. Z dbx miałem już do czynienia i jest ok. Jeśli chodzi o triple c, to akurat zakup w ciemno. Stąd moje pytanie. Czy zastosowanie pasmowego triple c jakoś dodatnio wpłynie na brzmienie w porównaniu do 166xl. A może jednak pozostać przy dbx.
Paweł....
żaden z wyżej wymienionych - polecam któryś z klonów urei 1176, distressor lub w warunkach budżetowych fmr audi rnc, nie ma nic lepszego w tej cenie.
-
matiz
- Posty:3424
- Rejestracja:poniedziałek 29 wrz 2003, 00:00
-
Kontakt:
Post
autor: matiz » wtorek 15 lut 2011, 14:58
Na zywo, do malego klubu? Nic ponizej LA2 nie wchodzi w gre. I oczywiscie tylko oryginalny, za 13 kola, okazja.
-
Soundscape
- Posty:2054
- Rejestracja:czwartek 15 mar 2007, 00:00
-
Kontakt:
Post
autor: Soundscape » wtorek 15 lut 2011, 15:22
...Na zywo, do malego klubu? Nic ponizej LA2 nie wchodzi w gre. I oczywiscie tylko oryginalny, za 13 kola, okazja....
******************************
A co tam?
Na poważnie, to może coś ze stajni Drawmer`a? Bardzo fajnie zbudowany sprzęt. W kompresji live polecam serię MX i DL.
-
Tadeo
- Posty:1609
- Rejestracja:piątek 31 sty 2003, 00:00
-
Kontakt:
Post
autor: Tadeo » wtorek 15 lut 2011, 17:27
hmm, a może kompresor do wokalu na żywo nie jest Ci potrzebny?
...bo po co się dodatkowo stresować większym ryzykiem sprzężeń
matiz ma racje? klub, mały?
no doobra, ten la2 może być...w ostateczności
-
Kompost
- Posty:83
- Rejestracja:poniedziałek 22 gru 2008, 00:00
Post
autor: Kompost » wtorek 15 lut 2011, 19:05
Gadanie, właśnie w małych klubach trafia się najwięcej "wyjców" nie potrafiących obchodzić się z mikrofonem, na których jedynym lekarstwem jest bezczelne prasowanie dynamiczne i profilaktyczne podtapianie w pogłosie ;)
-
JoachimK
- Posty:3148
- Rejestracja:środa 12 paź 2005, 00:00
-
Kontakt:
Post
autor: JoachimK » wtorek 15 lut 2011, 20:17
żaden z wyżej wymienionych - polecam któryś z klonów urei 1176, distressor
JDK, 1176, distressor... no no... te z pewnością będą idealne! 
Nie odpowiadam na porady via prywatny mail. Od tego jest to forum!
-
JoachimK
- Posty:3148
- Rejestracja:środa 12 paź 2005, 00:00
-
Kontakt:
Post
autor: JoachimK » wtorek 15 lut 2011, 20:19
Na poważnie, to może coś ze stajni Drawmer`a? Bardzo fajnie zbudowany sprzęt. W kompresji live polecam serię MX i DL.
...
W ostatnich dniach gdzieś mi mignęło ogłoszenie z DL241 - to jest porządny sprzęt do tego celu (lepszy od 166)
Nie odpowiadam na porady via prywatny mail. Od tego jest to forum!