Strona 1 z 2

Korg Extreme 76 (problem z Mega Music)

: niedziela 24 sie 2008, 21:18
autor: piotras_85
Witam!!!
Jestem szczęśliwym posiadaczem Korga Extreme w wersji 76 klawiszy. Podczas transportu instrumentu - został uszkodzony jeden z boczków instrumentu.(wcześniej miałem wersje 88 i tam byly boczki drewniane i nie bylo problemu a w wersji 61 i 76 sa tandetne plastiki)
Problem moj polega na tym, ze od ponad PÓŁ ROKU probuje uzyskać (kupić) tą część od serwisu Mega music i bezskutecznie. Poprostu juz nie mam siły z nimi rozmawiać, ciągle slysze odpowiedź ze niestety trzeba czekać, albo nie dostali żadnej przesyłki itp itd. Dla przykladu napisałem maila do Przedstawiciela Korga w Angli - napisali mi ze nie ma problemu z dostepnościa tej części, jednak ze wzgledu na to ze w Polsce jest przedstawiciel - oni nie moga mi tej czesci sprzedać. Sprawa nadal jest w martwym punkcie, a ja mam ciagle uszkodzony bok istrumentu. Juz nie wiem co z tym zrobic, do kogo skierowac sie o pomoc. Czy ktoś jest w stanie jakoś mi pomoć wskazać osobe, moze instytucje, badź sklep (zagraniczny także) gdzie bede w stanie zamowic taka część??
Pozdrawiam

Re: Korg Extreme 76 (problem z Mega Music)

: czwartek 04 wrz 2008, 16:18
autor: ksnd
Witam Panie Piotrze. Pamiętam Pana problem i zadziwiło mnie to że wciąż nie dostał Pan boków do swojego Tritona. Ja sam wyraziłem już publiczną opinię na temat Megamusic (pisałem nawet do Korga żeby sobie zmienili dystrybutora w Polsce). Sugerowałbym załatwić sprawę na własną rękę przez korgparts.com

Życzę powodzenia

Re: Korg Extreme 76 (problem z Mega Music)

: czwartek 04 wrz 2008, 16:46
autor: VENTHKA
Rzeczywiście podejście serwisu Mega Music jest żenujące , miałem problem z wyświetlaczem w swoim Korgu PA800.Instrument otzrymałem po 2 miesiącach , gdzie na dzień dobry mówili mi ,że 2 tygodnie maks. będe czekał.Póżniej to już była rozmowa na zasadzie , że lada dzień będzie zrobione.Kompletna żenada.Niestety instrument był mi bardzo potrzebny ( wiadomo ) i zainwestowałem w Tyrosa.Póki co nic się z nim nie dzieje, natomiast dokładnie sprawdzałem temat serwisu Yamahy i tutaj ponoć jest w porządku.Przychylam się do opini , że ktoś inny powinien przejąć dystrybucje tej marki.Pozdrawiam

Re: Korg Extreme 76 (problem z Mega Music)

: piątek 05 wrz 2008, 11:12
autor: Zbynia
najwazniejsze sprzedać - a co potem jak widać mało kogo obchodzi.....

Re: Korg Extreme 76 (problem z Mega Music)

: piątek 05 wrz 2008, 11:13
autor: Soundscape
...najwazniejsze sprzedać - a co potem jak widać mało kogo obchodzi........
**********************
Niestety tak bywa. Do nich należy chyba też serwis M-Audio. Tam również niemiłe doświadczenia.

Re: Korg Extreme 76 (problem z Mega Music)

: piątek 05 wrz 2008, 11:31
autor: lakiernik
......najwazniejsze sprzedać - a co potem jak widać mało kogo obchodzi........
**********************
Niestety tak bywa. Do nich należy chyba też serwis M-Audio. Tam również niemiłe doświadczenia....
**********************
Taaaaaa...Są pewne marki których nie warto kupować w Polsze bo dystrybutor i jego gwarancja, support itd są G warte. Od dłuzszego czasu chodzą na różnych portalach słuchy że Mega Music ma klienta w głebokim poważaniu. Poprostu kupujmy Korgi na zachodzie a tym smutnym typom z Sopotu pokażmy środkowy palec

Re: Korg Extreme 76 (problem z Mega Music)

: piątek 05 wrz 2008, 22:56
autor: DCG
A za polską instrukcje do PA1Xpro chcieli 600 zł.

Re: Korg Extreme 76 (problem z Mega Music)

: sobota 06 wrz 2008, 07:30
autor: stevelukather
. Poprostu kupujmy Korgi na zachodzie a tym smutnym typom z Sopotu pokażmy środkowy palec ...
**********************
Tak jak piszesz,jak kupisz w Music Store w Koeln,to masz nawet 30 dni na oddanie towaru,nie pamietam dokladnie ale jesli cos padnie to chyba nawet na ich koszt wysylasz do Niemiec.To sie nazywa podejscie do klienta......z MegaM zawsze byly problemy i to od lat,nie warto z nimi handlowac.
[addsig]

Re: Korg Extreme 76 (problem z Mega Music)

: sobota 06 wrz 2008, 13:42
autor: dsds
Jeżeli chodzi o najbardziej żenującą obsługę klienta wygrywają sklepy "Rock n Roll" (raczej wszystkie oddziały) - zero szacunku do klienta, nieodpisywanie na maile lub odpisywanie w chamski sposób. Nie wspomnę o moim kontakcie osobistym z jednym takim palantem ze sklepu.

Natomaist byłem w szoku, jaką odpowiedź dostałem ze sklepu MusicToolz. Po prostu więcej niż WZÓR.
Fragment maila zwrotnego:
"Witam uprzejmie,

bardzo dziękuję za Pańskie zainteresowanie.

Niestety, przedwzmacniacz the Brick firmy Groove Tubes jest niedostępny, i nie będzie już produkowany.

Z przyjemnością jednak dobierzemy dla Pana przedwzmacniacz, który nie tylko go zastąpi, ale nawet zaoferuje lepsze parametry lub większą funkcjonalność. Jednocześnie zmieniamy cennik na niższy, tak że wiele urządzeń okazuje się zaskakująco tania. Proszę bardzo tylko o sprecyzowanie oczekiwań, z przyjemnością pomożemy. Istnieje również możliwość przetestowania wybranych modeli.


Proszę o maila, lub o podanie numeru telefonu - oddzwonimy i porozmawiamy o Pańskich potrzebach w tym zakresie."


Przepraszam za off topic. I życzę powodzenia.

Re: Korg Extreme 76 (problem z Mega Music)

: sobota 06 wrz 2008, 19:16
autor: stevelukather
...Jeżeli chodzi o najbardziej żenującą obsługę klienta wygrywają sklepy "Rock n Roll" (raczej wszystkie oddziały) - zero szacunku do klienta, nieodpisywanie na maile lub odpisywanie w chamski sposób. Nie wspomnę o moim kontakcie osobistym z jednym takim palantem ze sklepu.
**********************
A jak myslisz,kto jest wlascicielem RnR?Wlasnie MM.Co prawda nie ma to znaczenia zadnego wtym przypadku,ale zbieg okolicznosci jest.Co do MusicToolz,ja tez jestem bardzo zadowolony ze wspolpracy,gdyby nie Konrad w zyciu nie uslyszalbym,nie dotknal i nie nagralbym zadnego dzwieku na klockach z gornej polki.
[addsig]