Korg N5

Tu zajmujemy się sprawami tyczącymi się urządzeń stosowanych przy nagłośnieniach imprez.
Awatar użytkownika
LESTAT
Korg N5

Post autor: LESTAT » środa 13 gru 2006, 15:36

Chciałbym się dowiedzieć coś o tym instrumencie.Interesuje mnie m.in.:
-praca na scenie
-możliwości(nie dane techniczne tylko opinia użytkownika)
Mam również prośbę dotyczacą instrukcji obsługi-skąd ją ściągnąć po polsku
pozdrawiam i z góry dziekuję!
Jestem muzykiem samoukiem i gram 11 lat na instrumentach klawiszowych

Awatar użytkownika
Vocel

Re: Korg N5

Post autor: Vocel » środa 13 gru 2006, 15:56

Na polskich forach jest niewiele o tym instruemnecie, byl moment ze cieszyl sie wielkim powodzenime... i odkryto jego wady i rynek jest przepelniony instrumentami na sprzedaz :(
ma (podobno) wady w komunikatach midi , kolko modulacji nie wysyla plynnie komunikatow, sporo barw okazuje sie totalnie bezuzyteczne i jednorazowe, wyswietlacz za maly...ale to tylko wady, reszta to mysle zalety

w gazecie "instrumenty klawiszowe" (swietej pamieci)byl test i ochy-achy o tym instrumencie.
jako budzetowa wersja korga...to dosc okazuje sie byc niezly.

wejdz na www.harmonycentral.com do 'user rewiews' i tam jest wszystko a nawet wiecej., powodzenia z szukaniem
musze zaczac traktowac siebie powazniej

Awatar użytkownika
LESTAT

Re: Korg N5

Post autor: LESTAT » środa 13 gru 2006, 18:12

...Na polskich forach jest niewiele o tym instruemnecie, byl moment ze cieszyl sie wielkim powodzenime... i odkryto jego wady i rynek jest przepelniony instrumentami na sprzedaz :(
ma (podobno) wady w komunikatach midi , kolko modulacji nie wysyla plynnie komunikatow, sporo barw okazuje sie totalnie bezuzyteczne i jednorazowe, wyswietlacz za maly...ale to tylko wady, reszta to mysle zalety

w gazecie "instrumenty klawiszowe" (swietej pamieci)byl test i ochy-achy o tym instrumencie.
jako budzetowa wersja korga...to dosc okazuje sie byc niezly.