Nagłośnienie do stage piano

Tu zajmujemy się sprawami tyczącymi się urządzeń stosowanych przy nagłośnieniach imprez.
Grooby26
Nagłośnienie do stage piano

Post autor: Grooby26 » sobota 06 maja 2006, 12:13

Jestem zielony w tym temacie.Wiem tylko tyle że musi być kolumna szerokopasmowa. Chodzi mi o odsłuch w warunkach domowych i na małą scene ( np. knajpa ). Co możecie mi polecić ?

Przejrzałem internet i znalazłem kilka pieców rolanda z serii KC i monitor yamahy HS80M. Co o tym sądzicie ? Pozdrawiam

mnem

Re: Nagłośnienie do stage piano

Post autor: mnem » sobota 06 maja 2006, 12:23

...Jestem zielony w tym temacie.Wiem tylko tyle że musi być kolumna szerokopasmowa. Chodzi mi o odsłuch w warunkach domowych i na małą scene ( np. knajpa ). Co możecie mi polecić ?

Przejrzałem internet i znalazłem kilka pieców rolanda z serii KC i monitor yamahy HS80M. Co o tym sądzicie ? Pozdrawiam...

Mam rolanda rd 600 i też potrzebuje nagłośnienia.

Pytanie: Czy to musi być zestaw dwóch kolumn? Czy wystarczy jedna?

Poszukuje rozwiązania stereo do 1500zł. Ewnentualnie może być dobre nomo do 1000zł.

Albo inaczej:

1.najtańsze dobre-zadowalające rozwiązanie

2.rozwiązanie z najlepszym współczynnikiem jakości do ceny towaru

2. rozwiązanie"naj", bez patrzenia na koszty

paskud

Post autor: paskud » sobota 06 maja 2006, 17:05

mam Laney CK-165 i używam do clavi nord electro. Komba rolanda z podobnymi parametrami były za drogie - a do tego klawisza trzeba potężnego głośnika, by hammond mógł zabrzmieć, piano zresztą też ;)

głośnik 15 cali celestion i jakiś piszczek - ale nie muszę już się na przodach nagłaśniać w klubach i knajpach - gram ze składem bluesowym - a chłopaki od gitar lubią głośno sobie pograć :>

jedyna jego wada to ze jest ciężki - 31kg :/

poza tym można go postawić pod kątem - i masz od razu odsłuch

posiada też wejście na pasywną kolumnę - więc można kolumnę dać na przód a piec jako odsłuch.

kosztował 1500 z przesyłką z niemiec (u nas 1800)

pozdro

Piotrek