Cześć Forumowicze!
Czy słyszał ktoś z Was, jak grają Peavey Pro 15 PM lub LDM MA 4012, bo te LDM PAM 12 Active ktoś na forum już odradzał.
Potrzebny mi monitor, jak w tytule i w takich (maxymalnie) cenach, jak w podanych przeze mnie linkach. Dobrze byłoby też, by miał możliwość zasilenia drugiego - pasywnego mionitora. Nic innego nie mogę w necie znaleźć, oprócz Hand Boxa, którego nie chcę.
Odsłuch ten ma podawać półplejbek i żywy wokal, dlatego nie potrzebna mi większa moc (oczywiście dlatego też, że ^moc=^cena).
Czy dedykowany odsłuch sceniczny jest mniej podatny na sprzężenia niż podobnie ustawiona (na boku) kolumna aktywna, jak np. tego typuRH Sound? Oczywiście mam na mysli w/w przedział cenowy.
Proszę o rady odnośnie moich linków + inne rozwiązania.
Niewielki aktywny odsłuch sceniczny
Re: Niewielki aktywny odsłuch sceniczny
...Cześć Forumowicze!
Czy słyszał ktoś z Was, jak grają Peavey Pro 15 PM lub LDM MA 4012, bo te LDM PAM 12 Active ktoś na forum już odradzał.
Potrzebny mi monitor, jak w tytule i w takich (maxymalnie) cenach, jak w podanych przeze mnie linkach. Dobrze byłoby też, by miał możliwość zasilenia drugiego - pasywnego mionitora. Nic innego nie mogę w necie znaleźć, oprócz Hand Boxa, którego nie chcę.
Odsłuch ten ma podawać półplejbek i żywy wokal, dlatego nie potrzebna mi większa moc (oczywiście dlatego też, że ^moc=^cena).
Czy dedykowany odsłuch sceniczny jest mniej podatny na sprzężenia niż podobnie ustawiona (na boku) kolumna aktywna, jak np. tego typuRH Sound? Oczywiście mam na mysli w/w przedział cenowy.
Proszę o rady odnośnie moich linków + inne rozwiązania....
**********************
Oj sorki! Cena pro15PM to ok. 1760zł a tu jest RH sound , o który mi chodzi.
Czy słyszał ktoś z Was, jak grają Peavey Pro 15 PM lub LDM MA 4012, bo te LDM PAM 12 Active ktoś na forum już odradzał.
Potrzebny mi monitor, jak w tytule i w takich (maxymalnie) cenach, jak w podanych przeze mnie linkach. Dobrze byłoby też, by miał możliwość zasilenia drugiego - pasywnego mionitora. Nic innego nie mogę w necie znaleźć, oprócz Hand Boxa, którego nie chcę.
Odsłuch ten ma podawać półplejbek i żywy wokal, dlatego nie potrzebna mi większa moc (oczywiście dlatego też, że ^moc=^cena).
Czy dedykowany odsłuch sceniczny jest mniej podatny na sprzężenia niż podobnie ustawiona (na boku) kolumna aktywna, jak np. tego typuRH Sound? Oczywiście mam na mysli w/w przedział cenowy.
Proszę o rady odnośnie moich linków + inne rozwiązania....
**********************
Oj sorki! Cena pro15PM to ok. 1760zł a tu jest RH sound , o który mi chodzi.
- misiek-bielsko
- Posty:12
- Rejestracja:sobota 18 cze 2005, 00:00
Re: Niewielki aktywny odsłuch sceniczny
Witam!
Ja właśnie używam takiego RH Sounda do odsłuchu wokalu i jestem zadowolony, ale jeśli masz na tyle funduszy to raczej na Twoim miejscu kupiłbym LDM MA 4012 bo jego równiez słyszalem w praktyce i jest rewelacyjny. Oba gorąco polecam. Więc moim zdaniem wszystko zalezy od Twojej kasy.Pozdrawiam
[addsig]
Ja właśnie używam takiego RH Sounda do odsłuchu wokalu i jestem zadowolony, ale jeśli masz na tyle funduszy to raczej na Twoim miejscu kupiłbym LDM MA 4012 bo jego równiez słyszalem w praktyce i jest rewelacyjny. Oba gorąco polecam. Więc moim zdaniem wszystko zalezy od Twojej kasy.Pozdrawiam
[addsig]
WsZyStKo MuSi PiĘkNiE bRzMiEć !!!
Re: Niewielki aktywny odsłuch sceniczny
Ja polecam Ci coś takiego SOLTON AM8/2 Mam go od roku i jest naprawdę skuteczny.A używam go do odsłuchu wokali i klawiszy.Kiedyś miałem jakiś wynalazek typu ldm,jednak po przesłuchaniu obu różnica jest kolosalna i to zarówno w barwie jak i w odporności na sprzężenia.Kiedyś były na Allegro.
Re: Niewielki aktywny odsłuch sceniczny
...Ja polecam Ci coś takiego SOLTON AM8/2 Mam go od roku i jest naprawdę skuteczny.A używam go do odsłuchu wokali i klawiszy.Kiedyś miałem jakiś wynalazek typu ldm,jednak po przesłuchaniu obu różnica jest kolosalna i to zarówno w barwie jak i w odporności na sprzężenia.Kiedyś były na Allegro....
**********************
Katujesz trochę tego soltona, często go używasz? Chodzi mi o to, czy jest trwały? Może wiesz, na jakich głośnkach jest? Jakoś jeszcze nie miałem bezpośredniej styczności z produktami tej firmy.
A ten wynalazek to był LDM czy był "typu ldm"? To istotne...
**********************
Katujesz trochę tego soltona, często go używasz? Chodzi mi o to, czy jest trwały? Może wiesz, na jakich głośnkach jest? Jakoś jeszcze nie miałem bezpośredniej styczności z produktami tej firmy.
A ten wynalazek to był LDM czy był "typu ldm"? To istotne...
Re: Niewielki aktywny odsłuch sceniczny
...i jak porównalibyście Peavey'a z LDM'em, o których pisałem. Wiadomo, że Peavey to zachodni sprzęt, ale nie jestem pewien, czy w takim porównaniu wypadnie lepiej.
Nie mam możliwości przesłuchania tych monitorów, dlatego proszę Was o opinie (najlepiej poparte doświadczeniami z tym sprzętem).
Pozdrawiam!!
Nie mam możliwości przesłuchania tych monitorów, dlatego proszę Was o opinie (najlepiej poparte doświadczeniami z tym sprzętem).
Pozdrawiam!!
Re: Niewielki aktywny odsłuch sceniczny
......Ja polecam Ci coś takiego SOLTON AM8/2 Mam go od roku i jest naprawdę skuteczny.A używam go do odsłuchu wokali i klawiszy.Kiedyś miałem jakiś wynalazek typu ldm,jednak po przesłuchaniu obu różnica jest kolosalna i to zarówno w barwie jak i w odporności na sprzężenia.Kiedyś były na Allegro....
**********************
Katujesz trochę tego soltona, często go używasz? Chodzi mi o to, czy jest trwały? Może wiesz, na jakich głośnkach jest? Jakoś jeszcze nie miałem bezpośredniej styczności z produktami tej firmy.
A ten wynalazek to był LDM czy był "typu ldm"? To istotne......
**********************
Słuchaj,pisałeś .,,,że grasz na małych scenach,no to Ci doradziłem,jego 60W spokojnie wystarczy na małą scenę dodatkowo ma on gniazdo na statyw mikrofonowy i czasem go tak używam.co do głóśników to Solton używa Craft Audio.Jeśli masz więcej kaski to kup mocniejszy model 12/2 on ma coś koło 150 W.
**********************
Katujesz trochę tego soltona, często go używasz? Chodzi mi o to, czy jest trwały? Może wiesz, na jakich głośnkach jest? Jakoś jeszcze nie miałem bezpośredniej styczności z produktami tej firmy.
A ten wynalazek to był LDM czy był "typu ldm"? To istotne......
**********************
Słuchaj,pisałeś .,,,że grasz na małych scenach,no to Ci doradziłem,jego 60W spokojnie wystarczy na małą scenę dodatkowo ma on gniazdo na statyw mikrofonowy i czasem go tak używam.co do głóśników to Solton używa Craft Audio.Jeśli masz więcej kaski to kup mocniejszy model 12/2 on ma coś koło 150 W.
