...Witam ponownie. Mam taki pomysł, co byśmy się wszyscy po bratersku

podzielili patentami jakimi się posługujemy w reasonie.
----------------------
Na początek zdradzę coś, co podpatrzyłem w jednym tutorialu (ja zbytnio kreatywny nie jestem ;) ) i przydaje mi się do dzisiaj:
Pod mixerem tworzymy dwa delay-e np DELAY1 i DELAY2
Podpinamy to tak:
(mikser) Aux Send L -> Delay1 Input L
(mikser) Aux Send R -> Delay2 Input L
Delay1 Output L -> (mikser) Aux Return L
Delay2 Output L -> (mikser) Aux Return R
W Delay1 ustawiamy sobie opóźnienie na 1ms
W Delay2 ustawiamy sobie opóźnienie na 3ms
Teraz dodając trochu efektu na kanale w mikserze usłyszymy ciekawy efekt poszerzania panoramy. Niestety patent ten nie nadaje się do stosowania z perkusją (na werblach słychać pogłos).
Teraz Wasza kolej :P...
**********************
Ja stosuję nieco inny patent: wychodzę od dowolnego żródła dźwięku, podpinam Spider Audio - żeby rozdzielić sygnał, dalej jeden delay kręcę w lewo, drugi w prawo, lewy daję 1ms, prawy np. 20ms i potem wracam z sygnałem do Spidera :)
Ale są inne ciekawsze patenty: pobawcie się kablami w obrębie samego Subtractora / Malstroma: podepnijcie np. wyjście LFO do gate, filter do CV i zabawa przednia. Na dowód podaję linka do zwoich kawałków - Zestaw E na początku i przez całą długość trwania ma właśnie dźwięk stworzony w powyższy sposób:
l i n k