CD-R, jak to nagrać?
Mam mały problem. nagrywam muzyke na CDR i nie zamykam płyty , tzn nie finalizuje jej , gdyz chce w pozniejszym czasie dograc do tej płyty jeszcze jakies kawałki oczywiscie muzyczne ,i niestety nie moge tego zrobic . Do nie dawna uzywałam starego programu WIN ON CD na win 98 , wszystko działało dobrze , natomiast teraz na win XP, w programie NERO , niby jest takze taka mozliwosc ale niestety . po nagraniu jednego kawałka i wyjeciu płyty nie moge dograc drugiego , czy moze mi ktos pomoc, mozliwe ze robie cos zle , wiec prosiłabym o pomoc :)
Dziekuje Ula
Dziekuje Ula
Pozdrawiam Ula :)
Re: CD-R, jak to nagrać?
Jak se przypominam dogrywać na audio cd sie nie da. Przynajmniej tak jest w nero. A w ogóle mnie dziwi, że w win on cd da sie dograć.
Słyszałem, że audio da sie słuchać tylko po "zamknięciu" cd.
Słyszałem, że audio da sie słuchać tylko po "zamknięciu" cd.

Mam 23 lata.Jestem studentem Elektroniki i Telekomunikacji na wydziale Elektroniki Politechniki Wrocławskiej.W tym roku zaczynam specjalizację inżynieria dźwięku. Interesuje się: akustyką, elektroakustyką, muzyką, grafiką, elektroniką.
- stevelukather
...Mam mały problem. nagrywam muzyke na CDR i nie zamykam płyty , tzn nie finalizuje jej , gdyz chce w pozniejszym czasie dograc do tej płyty jeszcze jakies kawałki oczywiscie muzyczne ,i niestety nie moge tego zrobic . Do nie dawna uzywałam starego programu WIN ON CD na win 98 , wszystko działało dobrze , natomiast teraz na win XP, w programie NERO , niby jest takze taka mozliwosc ale niestety . po nagraniu jednego kawałka i wyjeciu płyty nie moge dograc drugiego , czy moze mi ktos pomoc, mozliwe ze robie cos zle , wiec prosiłabym o pomoc :)
Dziekuje Ula ...