Novation KS-5 - losowe wartości przy regulacji potencjometrem
: poniedziałek 11 maja 2009, 11:36
Witam.
Posiadam syntezator Novation KS-5, w którym miałem problem z jednym potencjometerm, który ustawiał losowe wartości parametru portamento.
Na Harmony Central czytałem, że ktoś jeszcze miał podobny problem z tym samym modelem.
Jako że instrument kupiłem z drugiej ręki, bez gwarancji, to postanowiłem wymienić trefny potencjometr na własną rękę.
Nie mogąc znaleźć odpowiedniego potencjometru na zamianę napisalem do firmy Novation z prośbą o podanie modelu odpowiednika. W odpowiedzi dostałem zapytanie o mój adres, na który Oni wyślą część zamienną. Szczerze mówiąc pozytywnie mnie zaskoczyła taka pomoc techniczna. Poprosiłem o drugi potencjometr żebym miał rezerwowy w razie czego.
Po tygodniu przyszła paczka z nowiuśkimi potencjometrami. Wczoraj rozebrałem swój sprzęt i wymieniłem wadliwą część. Cała robota (nie licząc czasu rozkręcania i skręcania sprzętu) zajęła mi dosłownie 2 minuty. Dodam, że kolejnym miłym zaskoczeniem jest sposób zaprojektowania całej elektroniki - pełen profesjonalizm.
Po wymianie części problem zniknął - instrument działa bez zarzutów.
Nasuwa się jednak taka myśl, czy na pewno powinienem się cieszyć z tak dobrego supportu, czy może martwić, że wysłali potencjometry tak chętnie i tak szybko, ponieważ jest to przypadek dobrze znany i pojawiający się dość często.
I tutaj pytanka do forumowiczów:
Czy również mieliście podobne problemy ze sprzętem Novation?
Czy u innych producentów, również można liczyć na podobny support?
Posiadam syntezator Novation KS-5, w którym miałem problem z jednym potencjometerm, który ustawiał losowe wartości parametru portamento.
Na Harmony Central czytałem, że ktoś jeszcze miał podobny problem z tym samym modelem.
Jako że instrument kupiłem z drugiej ręki, bez gwarancji, to postanowiłem wymienić trefny potencjometr na własną rękę.
Nie mogąc znaleźć odpowiedniego potencjometru na zamianę napisalem do firmy Novation z prośbą o podanie modelu odpowiednika. W odpowiedzi dostałem zapytanie o mój adres, na który Oni wyślą część zamienną. Szczerze mówiąc pozytywnie mnie zaskoczyła taka pomoc techniczna. Poprosiłem o drugi potencjometr żebym miał rezerwowy w razie czego.
Po tygodniu przyszła paczka z nowiuśkimi potencjometrami. Wczoraj rozebrałem swój sprzęt i wymieniłem wadliwą część. Cała robota (nie licząc czasu rozkręcania i skręcania sprzętu) zajęła mi dosłownie 2 minuty. Dodam, że kolejnym miłym zaskoczeniem jest sposób zaprojektowania całej elektroniki - pełen profesjonalizm.
Po wymianie części problem zniknął - instrument działa bez zarzutów.
Nasuwa się jednak taka myśl, czy na pewno powinienem się cieszyć z tak dobrego supportu, czy może martwić, że wysłali potencjometry tak chętnie i tak szybko, ponieważ jest to przypadek dobrze znany i pojawiający się dość często.
I tutaj pytanka do forumowiczów:
Czy również mieliście podobne problemy ze sprzętem Novation?
Czy u innych producentów, również można liczyć na podobny support?