Do użytkowników Delta 1010LT

Tu jest miejsce na Wasze pytania i opinie. Można przedstawić swoje zdanie, niekoniecznie na tematy ściśle związane z tym, o czym piszemy w magazynie.
Awatar użytkownika
Sroka
Do użytkowników Delta 1010LT

Post autor: Sroka » sobota 22 lis 2003, 13:57

Ja w swoich ustawiniach mam tą kartę ustawiną na najmniejszą latencję ale w ktorymś z postów przeczytałem o wpływie latencij na prędkość kompa.

Proszę poradźcie jaką latencję ustawić aby była najlepsza dla tej karty.

pozdrawiam

Sroka
Nie jestem muzykiem, ale jestem na forum, bo lubię zadawać pytania!!!

Awatar użytkownika
Groover
Kontakt:

Re: Do użytkowników Delta 1010LT

Post autor: Groover » sobota 22 lis 2003, 17:08

...Ja w swoich ustawiniach mam tą kartę ustawiną na najmniejszą latencję ale w ktorymś z postów przeczytałem o wpływie latencij na prędkość kompa.

Proszę poradźcie jaką latencję ustawić aby była najlepsza dla tej karty.

ustaw taką, jakiej... nie słyszysz :)

ja pracuję na 10ms

Pozdro

Groover
nowe portale:
www.PortalStudyjny.pl, www.PortalKlawiszowy.pl, www.PortalGitarowy.pl

Awatar użytkownika
Zone

Post autor: Zone » sobota 22 lis 2003, 17:46

Ja na Delta 66 mam ustawiona 128 samples, wiec przyblizona wartość (z tym co tam piszą w sterownikach) to 2 ms przy częstotlwości próbkowania 44,1 kHz. Dużo zależy również od prędkości procesora, ale ja mam tą ustawioną przy Celeronie 1 GHz i nie mam żadnych problemów. Podobnie jest z Delta 1010 (nie LT) na PIII. Niżej nie schodziłem, bo nie mam takiej potrzeby.

Musisz to zrobić na wyczucie. Jeśli zobaczysz, że coś zaczyna Ci cykać, stukać itp. w głośnikach, wtedy oznaczać to będzie, że latencja jest zbyt niska jak na twój system.

Pozdrawiam/Zone
Sanok

Awatar użytkownika
Sroka

Post autor: Sroka » sobota 22 lis 2003, 17:53

Pozdrawiam/Zone...

Mam procek P4 2.4 Ghz

Do tej pory pracowałem na 2ms ale po przeczytaniu paru tematow zauwarzyłem że mam za wysoką.