Tu jest miejsce na Wasze pytania i opinie. Można przedstawić swoje zdanie, niekoniecznie na tematy ściśle związane z tym, o czym piszemy w magazynie.
-
AkselPL
- Posty:1147
- Rejestracja:niedziela 31 sie 2008, 00:00
Zmiany odnośnie reklam w TV!
Post
autor: AkselPL » niedziela 13 cze 2010, 19:21
Witam
Mam dla Was wspaniałą nowinę, co nie którzy już pewnie słyszeli.
"Reklamy w radiu i telewizji nie mogą być głośniejsze niż poprzedzające je programy. Od poniedziałku nadawcy będą z tego rozliczani przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. Jeśli reklamy będą zbyt głośne, nadawców czekają kary finansowe."
żródło: http://wiadomosci.onet.pl/2183897,11,nowe_regulacje_dotyczace_reklam_w_telewizji,item.html
Korg M3-73, Korg Radias-R, Korg EXB-Radias, Korg Electribe MX-1, Korg Kaoss Pad 3, Kawaii KC-10, Waldorf Blofeld KB, Ibanez GiO, Fender Mustang III, Behringer XD80USB, Fostex PM1MKII, Behringer K10s, Creative ZXR, E-mu Midi, Reloop RHP-20, FL Studio
-
Tb_Studio
- Posty:354
- Rejestracja:sobota 23 kwie 2005, 00:00
-
Kontakt:
Post
autor: Tb_Studio » niedziela 13 cze 2010, 20:33
...
Witam
Mam dla Was wspaniałą nowinę, co nie którzy już pewnie słyszeli.
"Reklamy w radiu i telewizji nie mogą być głośniejsze niż poprzedzające je programy. Od poniedziałku nadawcy będą z tego rozliczani przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. Jeśli reklamy będą zbyt głośne, nadawców czekają kary finansowe."
żródło: http://wiadomosci.onet.pl/2183897,11,nowe_regulacje_dotyczace_reklam_w_telewizji,item.html...
To czeka mnie ciężki tydzień...
[addsig]
Filip Michalski - główny specjalista ds. emisji i produkcji reklam
Polskie Radio SA
-
Tb_Studio
- Posty:354
- Rejestracja:sobota 23 kwie 2005, 00:00
-
Kontakt:
Post
autor: Tb_Studio » niedziela 13 cze 2010, 22:08
...
Porównywać należy poziom głośności audycji nadawanych w okresie 20 sekund przed rozpoczęciem emisji reklam i telesprzedaży z poziomem głośności poszczególnych spotów reklamowych.
HAHAHA, no to mamy świetne pole do totalnej manipulacji...
Tak szczególnie ze podczas tych 20s może być i studio i szpila i jakieś wskazanie sponsorskie, a to wszystko wbrew pozorom jest bardzo nierówne, nawet po przemieleniu przez orbana. A zresztą zastanawiam się jak to będzie działać, na zasadzie donosów, bo z reguły krrit zamawiał różne fragmenty ze "szpiega" - a jego jakość pozostawia wiele do życzenie -> czyli imo nic na podstawie takich "raportów ze szpiega" nie będzie można stwierdzić
[addsig]
Filip Michalski - główny specjalista ds. emisji i produkcji reklam
Polskie Radio SA
-
Kyle - Posty:923
- Rejestracja:środa 03 paź 2007, 00:00
Post
autor: Kyle » niedziela 13 cze 2010, 23:36
Do tej pory "mistrzem" w robieniu "g", czyli ultra cicho film i ultra głośno reklamy, był chyba Polsat . Bardzo się cieszę z tego, że ktoś to ukrócił. Który polityk przedstawił ten projekt? Chętnie oddam na niego jakiś "głos" 
-
psysutra
- Posty:596
- Rejestracja:czwartek 01 sty 2009, 00:00
Post
autor: psysutra » poniedziałek 14 cze 2010, 13:11
...
Do tej pory "mistrzem" w robieniu "g", czyli ultra cicho film i ultra głośno reklamy, był chyba Polsat . Bardzo się cieszę z tego, że ktoś to ukrócił. Który polityk przedstawił ten projekt? Chętnie oddam na niego jakiś "głos"
...
Pomysł jest jak najbardziej dobry ale sprawę już spartaczono przy zapisie ustawy. Proste do obejścia jak barszcz.
Stay Psychedelic People!
-
Tb_Studio
- Posty:354
- Rejestracja:sobota 23 kwie 2005, 00:00
-
Kontakt:
Post
autor: Tb_Studio » poniedziałek 14 cze 2010, 22:35
...
To czeka mnie ciężki tydzień... ...
czyli znowu dodatkowe pieniadze;)
...
Dobry Żart
:D
chociaż premią nawet taka tyci tyci bym nie pogardził 
No ale nie powiem dzisiaj było trochę zabawyi -> w sensie przekładanie nowelizacji rozporządzenia na pewne procedury.
Pozdro
[addsig]
Filip Michalski - główny specjalista ds. emisji i produkcji reklam
Polskie Radio SA
-
Velu
- Posty:420
- Rejestracja:czwartek 17 paź 2002, 00:00
-
Kontakt:
Post
autor: Velu » wtorek 15 cze 2010, 13:21
Wczoraj aż pooglądałem trochę reklam z ciekawości - rzeczywiście TVN trochę przytemperował głośność reklam, natomiast Polsatowi chyba jeszcze nie poszło ;) Nadal reklamy były sporo głośniejsze niż ostatnie 20sec przed ;)
Ale pomimo, ze reklamy są cichsze to i tak się wyróżniają brzmieniem - inaczej korekcja ustawiona - uśmiech dyskoteki i już przykuwa uwagę ;)
-
malichos
- Posty:26
- Rejestracja:piątek 10 lut 2006, 00:00
Post
autor: malichos » wtorek 15 cze 2010, 22:18
...
Do tej pory "mistrzem" w robieniu "g", czyli ultra cicho film i ultra głośno reklamy, był chyba Polsat . Bardzo się cieszę z tego, że ktoś to ukrócił. Który polityk przedstawił ten projekt? Chętnie oddam na niego jakiś "głos"
...
To już nie oddasz na niego głosu, bo to była inicjatywa Rzecznika Praw Obywatelskich Ś. P. Janusza Kochanowskiego.