Strona 1 z 3

I jak tu popierać naszych dystrybutorów?

: środa 02 cze 2010, 08:56
autor: Akton

Proszę porównać ceny:


http://www.ikmultimedia.com/totalworkstation/features/


http://www.audiofactory.pl/sklep/index.php?p759,total-workstation


 


Poza tym w pierwszym przypadku mamy 5 wtyczek, w drugim - 3. Dla mnie to jest afera!


Re: I jak tu popierać naszych dystrybutorów?

: środa 02 cze 2010, 09:06
autor: AkselPL

...
Proszę porównać ceny:

http://www.ikmultimedia.com/totalworkstation/features/

http://www.audiofactory.pl/sklep/index.php?p759,total-workstation

 

Poza tym w pierwszym przypadku mamy 5 wtyczek, w drugim - 3. Dla mnie to jest afera!...
 


 


...I jeszcze oszczędzasz 2000zł bo to promocja w audiofactory. Generalnie nic nowego, kiedy w US do każdego zakupionego Korga M3 dosyłali za free Radiasa-exb(1500zł) z okazji 20 rocznicy, w Polsce jedyny gratis to pendrive 1gb.


Re: I jak tu popierać naszych dystrybutorów?

: środa 02 cze 2010, 09:24
autor: Akton

 Wysłałem do AudioFactory zapytanie mailem w tej sprawie. I wyobraźcie sobie, że (cytuję odpowiedź):


Witam,

Mozna zamowic u nas taka wlasnie wersje o numerze 2. Cena to 1300 zl brutto.

Pozdrawiam

Hubert Chłopicki


 


Mozna? Można, ale trzeba jednak pytać :) Tym razem mnie zaskoczyli. Pozytywnie. I zrobił się już jakiś temat.


Re: I jak tu popierać naszych dystrybutorów?

: środa 02 cze 2010, 11:27
autor: Pietro

Zawsze trzeba pisać, dzwonić i się upominać.


Byćmoże nie mają takiej taktyki, że jak się nie upomnisz i nie zapytasz, to zapłacisz cenę ze strony, ale tak czy siak źle to wygląda.


- Piotr 


Re: I jak tu popierać naszych dystrybutorów?

: środa 02 cze 2010, 18:37
autor: preceli
...Zawsze trzeba pisać, dzwonić i się upominać...

Przecież to obecnie jest normalna procedura, akceptowana na całym bożym świecie.
Trzeba być chyba naprawdę dziś nie lada palantem aby zamiast zasięgnąć wiedzy u źródła (gdzie zwykle podane są adresy, telefony, fax, e-maile, a nierzadko nawet GG i Skype) wyżalać się wpierw na jakimkolwiek forum.

Re: I jak tu popierać naszych dystrybutorów?

: środa 02 cze 2010, 19:08
autor: dr_After

......Zawsze trzeba pisać, dzwonić i się upominać...

Przecież to obecnie jest normalna procedura, akceptowana na całym bożym świecie.
Trzeba być chyba naprawdę dziś nie lada palantem aby zamiast zasięgnąć wiedzy u źródła  (...) wyżalać się wpierw na jakimkolwiek forum....
 


A moim zdaniem trzeba naprawdę mieć w d.... klientów, jeżeli nie ogłasza się dostępności promocji na pierwszym miejscu, które odwiedzają - vide wspomniana strona.


Re: I jak tu popierać naszych dystrybutorów?

: środa 02 cze 2010, 20:04
autor: matiz

...
......Zawsze trzeba pisać, dzwonić i się upominać...

Przecież to obecnie jest normalna procedura, akceptowana na całym bożym świecie.
Trzeba być chyba naprawdę dziś nie lada palantem aby zamiast zasięgnąć wiedzy u źródła  (...) wyżalać się wpierw na jakimkolwiek forum....
 

A moim zdaniem trzeba naprawdę mieć w d.... klientów, jeżeli nie ogłasza się dostępności promocji na pierwszym miejscu, które odwiedzają - vide wspomniana strona....
 


 


Oczywiscie - jak sie zadzwoni i pogada, to mozna sporo ugadac, bo czesto informacje na stronie sa, jak w tym przypadku nieaktualne. Ale problem w tym, ze te informacje sa przede wszystkim ZNIECHECAJACE, i po wejsciu na strone z taka oferta klika sie w drugim oknie na oferte thomanna czy innego niemca - bo dystrybutor ma w pompie klienta, co widac na zalaczonych linkach. Jak dystrybutor ma w pompie klienta i zaluje podstawowych informacji REKLAMOWYCH, to jest jak jest...


Re: I jak tu popierać naszych dystrybutorów?

: środa 02 cze 2010, 21:28
autor: szkudlik

. Ale problem w tym, ze te informacje sa przede wszystkim ZNIECHECAJACE, i po wejsciu na strone z taka oferta klika sie w drugim oknie na oferte thomanna czy innego niemca - bo dystrybutor ma w pompie klienta, co widac na zalaczonych linkach. Jak dystrybutor ma w pompie klienta i zaluje podstawowych informacji REKLAMOWYCH, to jest jak jest...
...
 


DOKŁADNIE, jak przeglądam oferty to biorę info ze stron jako obowiązujące! To że może można ugadać to nic nie znaczy - a może nie można? skąd ja mam to wiedzieć?? Jak mam Thomanna gdzie bez "ugadania" czy innej łaski mam natychmiast ofertę jasno i czarno na białym to wybór jest prosty.


[addsig]

Re: I jak tu popierać naszych dystrybutorów?

: środa 02 cze 2010, 22:39
autor: Kompost

Z moich doświadczeń wynika, że każdy dystrybutor ma swoją grupę handlarzy, która zajmuje się większymi zamówieniami. Oni są super profesjonalni, doinformowani itd. Za to ludzie zajmujący się detalem w większości znaleźli się w firmie z przypadku, więc nie dziwne, że co jakiś czas pojawiają się tutaj tematy opisujące marność polskich sklepów muzycznych. Oczywiście w obu grupach zdażają się chlubne i niechlubne wyjątki, jak zresztą wszędzie.


Niestety osobiście nie mam nigdy dużych pieniędzy do wydania na sprzęt audio, to też rzadko mam okazję rozmiawiać z profesjonalnymi sprzedawcami :)


Re: I jak tu popierać naszych dystrybutorów?

: środa 02 cze 2010, 22:46
autor: Miłaszewski
sytuacja sie zmienia
w tej chwili polscy handlowcy maja realna konkurencje w postaci zagranicznych sklepów
kupowanie przez internet staje sie czyms normalnym
to sie tyczy kazdej branzy
[addsig]