Proszę porównać ceny:
http://www.ikmultimedia.com/totalworkstation/features/
http://www.audiofactory.pl/sklep/index.php?p759,total-workstation
Poza tym w pierwszym przypadku mamy 5 wtyczek, w drugim - 3. Dla mnie to jest afera!
Proszę porównać ceny:
http://www.ikmultimedia.com/totalworkstation/features/
http://www.audiofactory.pl/sklep/index.php?p759,total-workstation
Poza tym w pierwszym przypadku mamy 5 wtyczek, w drugim - 3. Dla mnie to jest afera!
...
Proszę porównać ceny:
http://www.ikmultimedia.com/totalworkstation/features/
http://www.audiofactory.pl/sklep/index.php?p759,total-workstation
Poza tym w pierwszym przypadku mamy 5 wtyczek, w drugim - 3. Dla mnie to jest afera!...
...I jeszcze oszczędzasz 2000zł bo to promocja w audiofactory. Generalnie nic nowego, kiedy w US do każdego zakupionego Korga M3 dosyłali za free Radiasa-exb(1500zł) z okazji 20 rocznicy, w Polsce jedyny gratis to pendrive 1gb.
Wysłałem do AudioFactory zapytanie mailem w tej sprawie. I wyobraźcie sobie, że (cytuję odpowiedź):
Witam,
Mozna zamowic u nas taka wlasnie wersje o numerze 2. Cena to 1300 zl brutto.
Pozdrawiam
Hubert Chłopicki
Mozna? Można, ale trzeba jednak pytać :) Tym razem mnie zaskoczyli. Pozytywnie. I zrobił się już jakiś temat.
Zawsze trzeba pisać, dzwonić i się upominać.
Byćmoże nie mają takiej taktyki, że jak się nie upomnisz i nie zapytasz, to zapłacisz cenę ze strony, ale tak czy siak źle to wygląda.
- Piotr
......Zawsze trzeba pisać, dzwonić i się upominać...
Przecież to obecnie jest normalna procedura, akceptowana na całym bożym świecie.
Trzeba być chyba naprawdę dziś nie lada palantem aby zamiast zasięgnąć wiedzy u źródła (...) wyżalać się wpierw na jakimkolwiek forum....
A moim zdaniem trzeba naprawdę mieć w d.... klientów, jeżeli nie ogłasza się dostępności promocji na pierwszym miejscu, które odwiedzają - vide wspomniana strona.
...
......Zawsze trzeba pisać, dzwonić i się upominać...
Przecież to obecnie jest normalna procedura, akceptowana na całym bożym świecie.
Trzeba być chyba naprawdę dziś nie lada palantem aby zamiast zasięgnąć wiedzy u źródła (...) wyżalać się wpierw na jakimkolwiek forum....
A moim zdaniem trzeba naprawdę mieć w d.... klientów, jeżeli nie ogłasza się dostępności promocji na pierwszym miejscu, które odwiedzają - vide wspomniana strona....
Oczywiscie - jak sie zadzwoni i pogada, to mozna sporo ugadac, bo czesto informacje na stronie sa, jak w tym przypadku nieaktualne. Ale problem w tym, ze te informacje sa przede wszystkim ZNIECHECAJACE, i po wejsciu na strone z taka oferta klika sie w drugim oknie na oferte thomanna czy innego niemca - bo dystrybutor ma w pompie klienta, co widac na zalaczonych linkach. Jak dystrybutor ma w pompie klienta i zaluje podstawowych informacji REKLAMOWYCH, to jest jak jest...
. Ale problem w tym, ze te informacje sa przede wszystkim ZNIECHECAJACE, i po wejsciu na strone z taka oferta klika sie w drugim oknie na oferte thomanna czy innego niemca - bo dystrybutor ma w pompie klienta, co widac na zalaczonych linkach. Jak dystrybutor ma w pompie klienta i zaluje podstawowych informacji REKLAMOWYCH, to jest jak jest...
...
DOKŁADNIE, jak przeglądam oferty to biorę info ze stron jako obowiązujące! To że może można ugadać to nic nie znaczy - a może nie można? skąd ja mam to wiedzieć?? Jak mam Thomanna gdzie bez "ugadania" czy innej łaski mam natychmiast ofertę jasno i czarno na białym to wybór jest prosty.
Z moich doświadczeń wynika, że każdy dystrybutor ma swoją grupę handlarzy, która zajmuje się większymi zamówieniami. Oni są super profesjonalni, doinformowani itd. Za to ludzie zajmujący się detalem w większości znaleźli się w firmie z przypadku, więc nie dziwne, że co jakiś czas pojawiają się tutaj tematy opisujące marność polskich sklepów muzycznych. Oczywiście w obu grupach zdażają się chlubne i niechlubne wyjątki, jak zresztą wszędzie.
Niestety osobiście nie mam nigdy dużych pieniędzy do wydania na sprzęt audio, to też rzadko mam okazję rozmiawiać z profesjonalnymi sprzedawcami :)