I jak tu popierać naszych dystrybutorów?

Tu jest miejsce na Wasze pytania i opinie. Można przedstawić swoje zdanie, niekoniecznie na tematy ściśle związane z tym, o czym piszemy w magazynie.
Awatar użytkownika
Akton
Posty:710
Rejestracja:piątek 21 gru 2007, 00:00
I jak tu popierać naszych dystrybutorów?

Post autor: Akton » środa 02 cze 2010, 08:56

Proszę porównać ceny:


http://www.ikmultimedia.com/totalworkstation/features/


http://www.audiofactory.pl/sklep/index.php?p759,total-workstation


 


Poza tym w pierwszym przypadku mamy 5 wtyczek, w drugim - 3. Dla mnie to jest afera!

NI Komplete 12, EWQL Symphonic Gold Orchestra,Spectrasonics Omnisphere, NI Alicia's Keys, EWQL Ministry of Rock, IK Philharmonik Miroslav, BFD ECO

Awatar użytkownika
AkselPL
Posty:1147
Rejestracja:niedziela 31 sie 2008, 00:00

Re: I jak tu popierać naszych dystrybutorów?

Post autor: AkselPL » środa 02 cze 2010, 09:06

...
Proszę porównać ceny:

http://www.ikmultimedia.com/totalworkstation/features/

http://www.audiofactory.pl/sklep/index.php?p759,total-workstation

 

Poza tym w pierwszym przypadku mamy 5 wtyczek, w drugim - 3. Dla mnie to jest afera!...
 


 


...I jeszcze oszczędzasz 2000zł bo to promocja w audiofactory. Generalnie nic nowego, kiedy w US do każdego zakupionego Korga M3 dosyłali za free Radiasa-exb(1500zł) z okazji 20 rocznicy, w Polsce jedyny gratis to pendrive 1gb.

Korg M3-73, Korg Radias-R, Korg EXB-Radias, Korg Electribe MX-1, Korg Kaoss Pad 3, Kawaii KC-10, Waldorf Blofeld KB, Ibanez GiO, Fender Mustang III, Behringer XD80USB, Fostex PM1MKII, Behringer K10s, Creative ZXR, E-mu Midi, Reloop RHP-20, FL Studio

Awatar użytkownika
Akton
Posty:710
Rejestracja:piątek 21 gru 2007, 00:00

Re: I jak tu popierać naszych dystrybutorów?

Post autor: Akton » środa 02 cze 2010, 09:24

 Wysłałem do AudioFactory zapytanie mailem w tej sprawie. I wyobraźcie sobie, że (cytuję odpowiedź):


Witam,

Mozna zamowic u nas taka wlasnie wersje o numerze 2. Cena to 1300 zl brutto.

Pozdrawiam

Hubert Chłopicki


 


Mozna? Można, ale trzeba jednak pytać :) Tym razem mnie zaskoczyli. Pozytywnie. I zrobił się już jakiś temat.

NI Komplete 12, EWQL Symphonic Gold Orchestra,Spectrasonics Omnisphere, NI Alicia's Keys, EWQL Ministry of Rock, IK Philharmonik Miroslav, BFD ECO

Pietro
Posty:771
Rejestracja:sobota 27 maja 2006, 00:00

Re: I jak tu popierać naszych dystrybutorów?

Post autor: Pietro » środa 02 cze 2010, 11:27

Zawsze trzeba pisać, dzwonić i się upominać.


Byćmoże nie mają takiej taktyki, że jak się nie upomnisz i nie zapytasz, to zapłacisz cenę ze strony, ale tak czy siak źle to wygląda.


- Piotr 


Awatar użytkownika
preceli
Posty:2452
Rejestracja:poniedziałek 06 gru 2004, 00:00

Re: I jak tu popierać naszych dystrybutorów?

Post autor: preceli » środa 02 cze 2010, 18:37

...Zawsze trzeba pisać, dzwonić i się upominać...

Przecież to obecnie jest normalna procedura, akceptowana na całym bożym świecie.
Trzeba być chyba naprawdę dziś nie lada palantem aby zamiast zasięgnąć wiedzy u źródła (gdzie zwykle podane są adresy, telefony, fax, e-maile, a nierzadko nawet GG i Skype) wyżalać się wpierw na jakimkolwiek forum.
Wiedza zawsze ileś tam kosztuje, głupoty i niewiedzy nie da się oszacować.

Awatar użytkownika
dr_After
Posty:312
Rejestracja:wtorek 25 gru 2007, 00:00
Kontakt:

Re: I jak tu popierać naszych dystrybutorów?

Post autor: dr_After » środa 02 cze 2010, 19:08

......Zawsze trzeba pisać, dzwonić i się upominać...

Przecież to obecnie jest normalna procedura, akceptowana na całym bożym świecie.
Trzeba być chyba naprawdę dziś nie lada palantem aby zamiast zasięgnąć wiedzy u źródła  (...) wyżalać się wpierw na jakimkolwiek forum....
 


A moim zdaniem trzeba naprawdę mieć w d.... klientów, jeżeli nie ogłasza się dostępności promocji na pierwszym miejscu, które odwiedzają - vide wspomniana strona.


Awatar użytkownika
matiz
Posty:3424
Rejestracja:poniedziałek 29 wrz 2003, 00:00
Kontakt:

Re: I jak tu popierać naszych dystrybutorów?

Post autor: matiz » środa 02 cze 2010, 20:04

...
......Zawsze trzeba pisać, dzwonić i się upominać...

Przecież to obecnie jest normalna procedura, akceptowana na całym bożym świecie.
Trzeba być chyba naprawdę dziś nie lada palantem aby zamiast zasięgnąć wiedzy u źródła  (...) wyżalać się wpierw na jakimkolwiek forum....
 

A moim zdaniem trzeba naprawdę mieć w d.... klientów, jeżeli nie ogłasza się dostępności promocji na pierwszym miejscu, które odwiedzają - vide wspomniana strona....
 


 


Oczywiscie - jak sie zadzwoni i pogada, to mozna sporo ugadac, bo czesto informacje na stronie sa, jak w tym przypadku nieaktualne. Ale problem w tym, ze te informacje sa przede wszystkim ZNIECHECAJACE, i po wejsciu na strone z taka oferta klika sie w drugim oknie na oferte thomanna czy innego niemca - bo dystrybutor ma w pompie klienta, co widac na zalaczonych linkach. Jak dystrybutor ma w pompie klienta i zaluje podstawowych informacji REKLAMOWYCH, to jest jak jest...


Awatar użytkownika
szkudlik
Posty:1732
Rejestracja:czwartek 26 lut 2004, 00:00

Re: I jak tu popierać naszych dystrybutorów?

Post autor: szkudlik » środa 02 cze 2010, 21:28

. Ale problem w tym, ze te informacje sa przede wszystkim ZNIECHECAJACE, i po wejsciu na strone z taka oferta klika sie w drugim oknie na oferte thomanna czy innego niemca - bo dystrybutor ma w pompie klienta, co widac na zalaczonych linkach. Jak dystrybutor ma w pompie klienta i zaluje podstawowych informacji REKLAMOWYCH, to jest jak jest...
...
 


DOKŁADNIE, jak przeglądam oferty to biorę info ze stron jako obowiązujące! To że może można ugadać to nic nie znaczy - a może nie można? skąd ja mam to wiedzieć?? Jak mam Thomanna gdzie bez "ugadania" czy innej łaski mam natychmiast ofertę jasno i czarno na białym to wybór jest prosty.


[addsig]
Ilu realizatorów potrzeba żeby wkręcić żarówkę?

Czterech, jeden wkręca a trzech mówi że by to zrobiło lepiej

Awatar użytkownika
Kompost
Posty:83
Rejestracja:poniedziałek 22 gru 2008, 00:00

Re: I jak tu popierać naszych dystrybutorów?

Post autor: Kompost » środa 02 cze 2010, 22:39

Z moich doświadczeń wynika, że każdy dystrybutor ma swoją grupę handlarzy, która zajmuje się większymi zamówieniami. Oni są super profesjonalni, doinformowani itd. Za to ludzie zajmujący się detalem w większości znaleźli się w firmie z przypadku, więc nie dziwne, że co jakiś czas pojawiają się tutaj tematy opisujące marność polskich sklepów muzycznych. Oczywiście w obu grupach zdażają się chlubne i niechlubne wyjątki, jak zresztą wszędzie.


Niestety osobiście nie mam nigdy dużych pieniędzy do wydania na sprzęt audio, to też rzadko mam okazję rozmiawiać z profesjonalnymi sprzedawcami :)


Awatar użytkownika
Miłaszewski
Posty:997
Rejestracja:wtorek 23 gru 2003, 00:00

Re: I jak tu popierać naszych dystrybutorów?

Post autor: Miłaszewski » środa 02 cze 2010, 22:46

sytuacja sie zmienia
w tej chwili polscy handlowcy maja realna konkurencje w postaci zagranicznych sklepów
kupowanie przez internet staje sie czyms normalnym
to sie tyczy kazdej branzy
[addsig]

ODPOWIEDZ