Tu jest miejsce na Wasze pytania i opinie. Można przedstawić swoje zdanie, niekoniecznie na tematy ściśle związane z tym, o czym piszemy w magazynie.
-
kocuros
Yamaha S90ES - "strefowość" w brzmieniu piana
autor: kocuros » poniedziałek 13 lip 2009, 13:44
Witam!
Od 3 tygodni jestem posiadaczem Yamahy S90ES...Nurtuje mnie brzmienie piana -w zasadzie w całej oktawie dwukreślnej-brzmi "plastikowo"-pozostałe rejestry brzmia "zawodowo". Miałem wcześniej P-120 i CP-33 i w moim odczuciu brzmienie piana było bardziej jednorodne.
Tak w ogóle to zacny klawisz-potrafi miło zaskoczyć brzmieniem...piana elektryczne mają uznanie od dawna, ale np.kilka brzmień hammondów naprawdę "gada",choć Yamaha z nich raczej nie słynie :). Poza tym wiele fajnych scenicznych brzmień...W moim przypadku jednak najważniejsze jest brzmienie piana...
Jak postrzegają tę sprawę użytkownicy(choć nie tylko ;) ) S90ES...? Pozdrawiam!
Jestem nauczycielem muzyki
-
gatto - Posty:154
...
Witam!
Od 3 tygodni jestem posiadaczem Yamahy S90ES...Nurtuje mnie brzmienie piana -w zasadzie w całej oktawie dwukreślnej-brzmi "plastikowo"-pozostałe rejestry brzmia "zawodowo". Miałem wcześniej P-120 i CP-33 i w moim odczuciu brzmienie piana było bardziej jednorodne.
Tak w ogóle to zacny klawisz-potrafi miło zaskoczyć brzmieniem...piana elektryczne mają uznanie od dawna, ale np.kilka brzmień hammondów naprawdę "gada",choć Yamaha z nich raczej nie słynie :). Poza tym wiele fajnych scenicznych brzmień...W moim przypadku jednak najważniejsze jest brzmienie piana...
Jak postrzegają tę sprawę użytkownicy(choć nie tylko ;) ) S90ES...? Pozdrawiam!...
Jednak S90ES jest przede wszystkim syntezatorem, nie fortepianem elektronicznym, brzmienia akustyczne nie są jego domeną. Aczkolwiek można skorzystać z odpowiedniej karty Plug-in z brzmieniami instrumentów klawiszowych, dopiero będzie brzmienie bez zarzutu.
-
kocuros
autor: kocuros » wtorek 14 lip 2009, 23:29