Jaki preamp 19" do saksofonu na scenę?

Tu jest miejsce na Wasze pytania i opinie. Można przedstawić swoje zdanie, niekoniecznie na tematy ściśle związane z tym, o czym piszemy w magazynie.
Awatar użytkownika
delorjan
Jaki preamp 19" do saksofonu na scenę?

Post autor: delorjan » czwartek 03 sty 2008, 22:38

Witam. Posiadam mikrofon AT PRO35, którego używam do nagłaśniania saksofonu. Planuję zakup preampu i pogłosu, tak, żebym mógł miksować się na scenie i podać Panom Realizatorom liniowy sygnał. W całości chciałbym się zmieścić w 3kzł. Co do efektu, to jestem praktycznie zdecydowany na TC M-one XL, chyba że macie inne propozycje godne uwagi. Także na przedwzmacniacz zostaje około 1000zł. Zależy mi, żeby dało się go zamontować w racku. Czy w tej cenie da się kupić coś sensownego? Jakie produkty polecacie? Moją uwagę przykuł Focusrite TRAKMASTER PRO, za ok. 1600zł. Co o nim sądzicie? Ja kompletnie nie znam się na przedwzmacniaczach, Focusrite'a znam tylko jako uznaną i świetną markę, dlatego zwróciłem na niego uwagę, ale nie wiem czy w tej cenie ich produkty są godne polecenia. Dlatego pytam Was, bo nie mam możliwości porównania, bazuję tylko i wyłącznie na Waszej opinii. Czyli w skrócie - jaki polecacie 19" pre-amp na scenę do AT PRO35 (sax), z którym można by sie zmieścić w tysiącu złotych? A jeśli w tej cenie nie znajdę nic sensownego, ile musiałbym dopłacić? Czekam na propozycję, przepraszam jeśli zamąciłem postem, ale starałem się pisać możliwie zrozumiale :) pozdrawiam wszystkich!

Awatar użytkownika
grembo

Re: Jaki preamp 19" do saksofonu na scenę?

Post autor: grembo » czwartek 03 sty 2008, 23:38

saksofonista z ktorym gram uzywa preampu StudioProject z wymieniona lampa :) jest zadowolony :) saksmen jazzowy z Selmerem z lat 60tyvh, sopranem, fletem i trabka.

Nie znam Twojego mikrofonu , ale moze rozwaz opcje studyjno-sceniczna.