Totalna bezradność pracowników
-
- Posty:25
- Rejestracja:sobota 24 lis 2007, 00:00
- Kontakt:
No panowie jakas paranoje czytam .....
Ktos jest zadowolony z tego ze jest mozliwosc wziecia instruemntu do domu na testy .. ? OK fajnie mozna poznac instrument ... ale czy chcielibyscie kupic instrument za normalne pieniadze który był "uzywany" przez X - liczbe ludzi ? To są własnie "polskie" sklepy sprzedawają towar uzywany jako "nowy"
Ktos jest zadowolony z tego ze jest mozliwosc wziecia instruemntu do domu na testy .. ? OK fajnie mozna poznac instrument ... ale czy chcielibyscie kupic instrument za normalne pieniadze który był "uzywany" przez X - liczbe ludzi ? To są własnie "polskie" sklepy sprzedawają towar uzywany jako "nowy"
Re: Totalna bezradność pracowników
No niestety...

- Soundscape
- Posty:2054
- Rejestracja:czwartek 15 mar 2007, 00:00
- Kontakt:
Re: Totalna bezradność pracowników
...No panowie jakas paranoje czytam .....
Ktos jest zadowolony z tego ze jest mozliwosc wziecia instruemntu do domu na testy .. ? OK fajnie mozna poznac instrument ... ale czy chcielibyscie kupic instrument za normalne pieniadze który był "uzywany" przez X - liczbe ludzi ? To są własnie "polskie" sklepy sprzedawają towar uzywany jako "nowy"...
**********************
A, tak. Z tym bywają problemy. Ale na szczęście niektóre sklepy mają egzemlarze niektórego sprzętu tylko i wyłącznie do testów. Niestety tylko niektóre sklepy...
Ktos jest zadowolony z tego ze jest mozliwosc wziecia instruemntu do domu na testy .. ? OK fajnie mozna poznac instrument ... ale czy chcielibyscie kupic instrument za normalne pieniadze który był "uzywany" przez X - liczbe ludzi ? To są własnie "polskie" sklepy sprzedawają towar uzywany jako "nowy"...
**********************
A, tak. Z tym bywają problemy. Ale na szczęście niektóre sklepy mają egzemlarze niektórego sprzętu tylko i wyłącznie do testów. Niestety tylko niektóre sklepy...
- somebody-someone
- Posty:174
- Rejestracja:wtorek 19 kwie 2005, 00:00
Re: Totalna bezradność pracowników
A, tak. Z tym bywają problemy. Ale na szczęście niektóre sklepy mają egzemlarze niektórego sprzętu tylko i wyłącznie do testów. Niestety tylko niektóre sklepy......
**********************
W Stanach tego typu przypadki (gdy sprzedany towar, czy oddany do testów, był zwracany do sklepu) opatrywane są etykietką B-stock (oczywiście po uprzednim przetestowaniu przez przystosowany do tego personel) i sprzedawane taniej z normalną gwarancją. W Polsce też spotkałem jeden sklep (Novamusic), który prowadził podobną politykę.
Jeśli chodzi o sklepy, to wciąż mam problem, aby znaleźć coś poza Internetem, gdzie przynajmniej raz krew by mnie nie zalała (choć również zakupy przez Internet czasami są irytujące). W Poznaniu zarówno MusicCenter (Św. Marcin), R'n'R i Riff zawiodły mnie przynajmniej raz. Najlepiej wypada chyba MusicStore...
**********************
W Stanach tego typu przypadki (gdy sprzedany towar, czy oddany do testów, był zwracany do sklepu) opatrywane są etykietką B-stock (oczywiście po uprzednim przetestowaniu przez przystosowany do tego personel) i sprzedawane taniej z normalną gwarancją. W Polsce też spotkałem jeden sklep (Novamusic), który prowadził podobną politykę.
Jeśli chodzi o sklepy, to wciąż mam problem, aby znaleźć coś poza Internetem, gdzie przynajmniej raz krew by mnie nie zalała (choć również zakupy przez Internet czasami są irytujące). W Poznaniu zarówno MusicCenter (Św. Marcin), R'n'R i Riff zawiodły mnie przynajmniej raz. Najlepiej wypada chyba MusicStore...
..:: Dobra muzyka to koincydencja wielu zbiorów zawierających jedynie dobre pierwiastki ::..
Re: Totalna bezradność pracowników
Zgadzam się z przedmówcami co do komfortu zakupów w wymienionych firmach. W firmie Jacka Domańskiego - Audiotech profesjonalizm zabija wszystko inne na ryknku, pracownicy wiedzą wszystko, również na polu konkurencji. Jeszcze u nich wydam wiele tysięcy.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Jestem początkującym muzykiem amatorem, mam 34 lata
Re: Totalna bezradność pracowników
W Polsce też spotkałem jeden sklep (Novamusic), który prowadził podobną politykę.
**********************
Sklep Ostrowskiego z Wrocławia (muzyczny.pl) też sprzedaje produkty w obniżonych cenach jak "towar poekspozycyjny". Kupuję tylko tam (chociaż jestem z Łodzi). Fachowa obsługa, szybka (i darmowa!) wysyłka.
**********************
Sklep Ostrowskiego z Wrocławia (muzyczny.pl) też sprzedaje produkty w obniżonych cenach jak "towar poekspozycyjny". Kupuję tylko tam (chociaż jestem z Łodzi). Fachowa obsługa, szybka (i darmowa!) wysyłka.
- heathenichaer
- Posty:234
- Rejestracja:niedziela 12 sie 2007, 00:00
Re: Totalna bezradność pracowników
ja miałem ciekawą sytuację w Sz-nie kiedy kupiłem syntezator i wychodząc z pudłem mówię do gościa który mnie obsługiwał że odniosę to do samochodu i zaraz przyjdę z moją rodzicielką która jest zainteresowana pianinem cyfrowym i żeby jej poopowiadał i podoradzał.
Wracamy za 1 min gościa nie ma, czekamy rozglądamy się sami ....i w końcu wyszliśmy.
akurat w tym sklepie jestem zadowolony z obsługi co drugie wejście...
z kolei w innym zawsze dobrze byłem traktowany ale mają mniejszy asortyment...
z internetowych zamawiałem tylko w djshop i zawsze byłem zadowolony, polecam
Wracamy za 1 min gościa nie ma, czekamy rozglądamy się sami ....i w końcu wyszliśmy.
akurat w tym sklepie jestem zadowolony z obsługi co drugie wejście...
z kolei w innym zawsze dobrze byłem traktowany ale mają mniejszy asortyment...
z internetowych zamawiałem tylko w djshop i zawsze byłem zadowolony, polecam
Sztuka jest wycinkiem rzeczywistości widzianym przez temperament artysty - Émile Zola
@
dsi evolver, waldorf blofeld, bcr2000, m-audio fw 410, krk rp 6 g2, akg 271 studio, rode m3
@
dsi evolver, waldorf blofeld, bcr2000, m-audio fw 410, krk rp 6 g2, akg 271 studio, rode m3
Re: Totalna bezradność pracowników
...A była kiedyś taka dyskusja na temat studiów nagrań w polsce?
**********************
moze nikt sie nie nacial w studiu ? ;) (watpie...)
a serio mowiac to przypominam sobie niejeden post na taki temat, a nawet jeden mega watek ;)
poza tym tu nie chodzi o sprawiedliwe obmawianie wszystkich branz, tylko akurat taki temat sie nawinal, dosyc wazny (w koncu kto lubi byc robiony w trabe?)
a jesli masz jakies ale do jakiegos studia, to smialo.
**********************
moze nikt sie nie nacial w studiu ? ;) (watpie...)
a serio mowiac to przypominam sobie niejeden post na taki temat, a nawet jeden mega watek ;)
poza tym tu nie chodzi o sprawiedliwe obmawianie wszystkich branz, tylko akurat taki temat sie nawinal, dosyc wazny (w koncu kto lubi byc robiony w trabe?)
a jesli masz jakies ale do jakiegos studia, to smialo.
fan dobrego brzmienia ;)
Re: Totalna bezradność pracowników
......A była kiedyś taka dyskusja na temat studiów nagrań w polsce?
**********************
moze nikt sie nie nacial w studiu ? ;) (watpie...)
a serio mowiac to przypominam sobie niejeden post na taki temat, a nawet jeden mega watek ;)
poza tym tu nie chodzi o sprawiedliwe obmawianie wszystkich branz, tylko akurat taki temat sie nawinal, dosyc wazny (w koncu kto lubi byc robiony w trabe?)
a jesli masz jakies ale do jakiegos studia, to smialo....
**********************
Mam WIELKIE ale do pewnego studyjka!! Nic tam sie nie zgadza!Nic a nic!!
To studyjko na nieszczescie sam sobie skompletowalem...
[addsig]
**********************
moze nikt sie nie nacial w studiu ? ;) (watpie...)
a serio mowiac to przypominam sobie niejeden post na taki temat, a nawet jeden mega watek ;)
poza tym tu nie chodzi o sprawiedliwe obmawianie wszystkich branz, tylko akurat taki temat sie nawinal, dosyc wazny (w koncu kto lubi byc robiony w trabe?)
a jesli masz jakies ale do jakiegos studia, to smialo....
**********************
Mam WIELKIE ale do pewnego studyjka!! Nic tam sie nie zgadza!Nic a nic!!
To studyjko na nieszczescie sam sobie skompletowalem...

[addsig]
Re: Totalna bezradność pracowników
Cieszy mnie, że wątek się rozwinął.
Jak widać wielu z nas jest zawiedzionych standardem obsługi klienta. Wydaję mi się, że jeszcze spora ilość firm (bądź ich właścicieli) mentalnie tkwi w minionej epoce, gdzie klient w sklepie był złem koniecznym, szef sklepu niemal bogiem a sprzedawca królem.
Czasy się zmieniły - powiedzenie 'klient nasz pan' znów stało się aktualne. Niestety nie wszyscy zdają się zauważać zmianę systemu gospodarczego w kraju.
Być może kilku właścicieli wymienionych tu firm przeczyta ten wątek i zastanowi się nad postępowaniem. Może zmądrzeją i zmienią podejście do klienta, może przeszkolą sprzedawców, może wyposażą sklep w podstawowy sprzęt przydatny podczas sprawdzania towaru itp. itd.
Wszystko zmieniłoby się natychmiast gdyby takich specjalistycznych sklepów/biur handlowych było więcej. Wiadomo, konkurencja wymusza wyższy standard obsługi a także i niższą cenę. Niestety takich placówek w skali kraju jest mało, więc chcąc nie chcąc i tak trzeba korzystać z ich usług.
Jak widać wielu z nas jest zawiedzionych standardem obsługi klienta. Wydaję mi się, że jeszcze spora ilość firm (bądź ich właścicieli) mentalnie tkwi w minionej epoce, gdzie klient w sklepie był złem koniecznym, szef sklepu niemal bogiem a sprzedawca królem.
Czasy się zmieniły - powiedzenie 'klient nasz pan' znów stało się aktualne. Niestety nie wszyscy zdają się zauważać zmianę systemu gospodarczego w kraju.
Być może kilku właścicieli wymienionych tu firm przeczyta ten wątek i zastanowi się nad postępowaniem. Może zmądrzeją i zmienią podejście do klienta, może przeszkolą sprzedawców, może wyposażą sklep w podstawowy sprzęt przydatny podczas sprawdzania towaru itp. itd.
Wszystko zmieniłoby się natychmiast gdyby takich specjalistycznych sklepów/biur handlowych było więcej. Wiadomo, konkurencja wymusza wyższy standard obsługi a także i niższą cenę. Niestety takich placówek w skali kraju jest mało, więc chcąc nie chcąc i tak trzeba korzystać z ich usług.