......W nawiązaniu do dyskusji na temat obligatoryjności (bądź nie) polskojęzycznych instrukcji, informacji o produkcie, "prawach konsumentów" i obowiązkach producentów (dystrybutorów) wynikających z dyrektyw UE i prawa polskiego cytuję pewną wypowiedź z dnia dziszejszego (akurat przy okazji "sprawy" Media Markt):
"Potwierdza to Dariusz Łomowski z biura prasowego UOKiK. "Zgodnie z polskimi przepisami wszystkie informacje, które otrzymuje konsument powinny być przedstawione w języku polskim. Jeżeli otrzymujemy jakieś informacje i sygnały na ten temat (łamania prawa-PAP), to prosimy Inspekcję Handlową o przeprowadzenie kontroli" - podkreślił w rozmowie z PAP Łomowski."
Chyba ta sprawa powinna być już jasna. Tyle prawo. Tę zasadę powinny stosować firmy zachodnie i polskie też (w tym PSP)....
**********************
Skoro tak stawiasz sprawe to na miejscu PSP, zamknął bym polska cześć strony PSP, a na tym miejscu zostawić tylko duży napis...
Drogi kliencie firma PSP produkuje tylko na EXPORT i nie przewidujemy sprzedaży na terenie Polski , jeśli jednak jesteś na tyle upierdliwy , pozwolimy Ci kupic zaznaczamy jednak ze kupujesz produkt EXPORTOWY i odsyłamy do angielskojezycznej czesci strony dla 10 -15 zestawów jakie sprzedają rocznie w polandzie nawet by mi się nie chciało ruszyć siedzenia z siedzenia . ( na tym forum prawie każdy posiada wtyczki PSP ) to dopiero paranoja Co ?

...
**********************
i to jest generalnie słuszna koncepcja.
już 1000x było mówione że legalni użytkownicy mogą liczyć na pomoc, odpowiedzi przychodzą szybko, nikt nie zostaje na lodzie. o co więc chodzi?