Nowy produkt PSP

Tu jest miejsce na Wasze pytania i opinie. Można przedstawić swoje zdanie, niekoniecznie na tematy ściśle związane z tym, o czym piszemy w magazynie.
Awatar użytkownika
vasyl
Posty:347
Rejestracja:poniedziałek 22 wrz 2003, 00:00
Re: Nowy produkt PSP

Post autor: vasyl » środa 28 wrz 2005, 22:28

..Chyba, że poszukujesz instrukcji......

**********************

A takowa jest?


Awatar użytkownika
Kuma
Posty:319
Rejestracja:sobota 13 lis 2004, 00:00
Kontakt:

Re: Nowy produkt PSP

Post autor: Kuma » czwartek 29 wrz 2005, 01:49

.....Chyba, że poszukujesz instrukcji......

**********************

A takowa jest?

...

**********************

Heh, w MixPack+StereoPack dostałem dukowaną, polską instrukcję do mixpacka i ..angielską do stereopacka. We wszystkich innych o ile pamiętam tylko angielskie w PDF. Na stronie zdaje się, mają tylko angielskie wersje.

pozdr
bębniarz

Awatar użytkownika
Tadeo
Posty:1609
Rejestracja:piątek 31 sty 2003, 00:00
Kontakt:

Re: Nowy produkt PSP

Post autor: Tadeo » czwartek 29 wrz 2005, 02:27



A wlasnie ,czemu nierobia na polskie po polsku .Inne firmy to nawet w kilku jezykach przygotowuja produkty a nasza ma nas w d..... ,a moze za duzo roboty z tym ?...

**********************

dlatego ze wszystko prawie idzie na export

polaczki jeszcze malo kupuja oryginalne softy,niestety.


Awatar użytkownika
mel
Posty:378
Rejestracja:czwartek 24 lip 2003, 00:00

Re: Nowy produkt PSP

Post autor: mel » czwartek 29 wrz 2005, 03:48

...

A wlasnie ,czemu nierobia na polskie po polsku .Inne firmy to nawet w kilku jezykach przygotowuja produkty a nasza ma nas w d..... ,a moze za duzo roboty z tym ?...

**********************

dlatego ze wszystko prawie idzie na export

polaczki jeszcze malo kupuja oryginalne softy,niestety.

...

**********************

A ja niestety nie rozumiem takiej kolejnosci. Jak maja kupowac, skoro tak sie ich olewa?

Gdy zakupilem VintageWarmera, spytalem o polska instrukcje. Nie ma. Myslalem, ze PSP to polska firma, jednak gdy spytalem o powod braku polskiej instrukcji, bo przeciez chyba angielska byla tlumaczona z... Otoz nie. Dowiedzialem sie, ze instrukcja powstawala od razu w jezyku angielskim... Ktos rozumie cos z tego? Bo ja nie.


Awatar użytkownika
vasyl
Posty:347
Rejestracja:poniedziałek 22 wrz 2003, 00:00

Re: Nowy produkt PSP

Post autor: vasyl » czwartek 29 wrz 2005, 05:19

To jest bez sensu. Jestem pewnien, że gdyby powstawały manuale w języku ojczystym, sprzedaż w kraju by się zwiększyła. Może panowie z PSP wyjaśnią czego tak się dzieje. Już nie mówię o możliwości zassania ze strony. Przy kupnie softa polska instrukcja powinna wydawać się oczywista. Nie wierzę, że to jest jakiś problem dla PSP.

Awatar użytkownika
Helmer
Posty:296
Rejestracja:poniedziałek 26 sie 2002, 00:00

Re: Nowy produkt PSP

Post autor: Helmer » czwartek 29 wrz 2005, 06:47

...To jest bez sensu. Jestem pewnien, że gdyby powstawały manuale w języku ojczystym, sprzedaż w kraju by się zwiększyła.

**********************

Jaaaasne! Byly juz takie akcje, ze ten manual to pikus, i nic nie dawaly, takze nie gadajcie bzdur. Lepiej odlozcie mamone na oryginaly, bo Was BSA przeswietli...

Awatar użytkownika
vasyl
Posty:347
Rejestracja:poniedziałek 22 wrz 2003, 00:00

Re: Nowy produkt PSP

Post autor: vasyl » czwartek 29 wrz 2005, 08:33

Jaaaasne! Byly juz takie akcje, ze ten manual to pikus, i nic nie dawaly, takze nie gadajcie bzdur. Lepiej odlozcie mamone na oryginaly, bo Was BSA przeswietli... ...

**********************

O czym ty piszesz?

Chodzi o to, że wydając monetę na soft nie dostaje polskiej instrukcji. Czy ktoś pisał o piratowaniu? Raczej nie..


R.B.
Posty:320
Rejestracja:czwartek 05 gru 2002, 00:00

Re: Nowy produkt PSP

Post autor: R.B. » czwartek 29 wrz 2005, 08:46

...

A wlasnie ,czemu nierobia na polskie po polsku .Inne firmy to nawet w kilku jezykach przygotowuja produkty a nasza ma nas w d..... ,a moze za duzo roboty z tym ?...

**********************

dlatego ze wszystko prawie idzie na export

polaczki jeszcze malo kupuja oryginalne softy,niestety.

...

**********************

Tadeo jest prawo ktore mowi ze przy zakupie czegos w polsce ,musi byc instrukcja w tym jezyku ,ale widac ze i tak firmy sie do tego niestosuja.Moze zrobic nalot na PSP i zadzwoni z 1000 osob proszac o produkt ale w z polska instrukcja to sie chlopcy obudza!



Pozdrawiam



Jestem muzykiem z zawodu. Muzyka kręci się cały czas do okoła mnie i ostatnio fascynuje mnie nagrywanie muzy w swoim małym studiu domowym.

Awatar użytkownika
MB
Posty:3318
Rejestracja:wtorek 09 kwie 2002, 00:00

Re: Nowy produkt PSP

Post autor: MB » czwartek 29 wrz 2005, 09:37

Tadeo jest prawo ktore mowi ze przy zakupie czegos w polsce ,musi byc instrukcja w tym jezyku ,ale widac ze i tak firmy sie do tego niestosuja.Moze zrobic nalot na PSP i zadzwoni z 1000 osob proszac o produkt ale w z polska instrukcja to sie chlopcy obudza!

**********************

jak te 1000 osób kupi produkt, to instrukcję po polsku na pewno dostaną, ale jak zadzwoni 1000 piratów oburzonych, że nie ma instrukcji po polsku, to na pewno PSP pęknie ze śmiechu.

Awatar użytkownika
PSP
Posty:172
Rejestracja:poniedziałek 17 lut 2003, 00:00
Kontakt:

Re: Nowy produkt PSP

Post autor: PSP » czwartek 29 wrz 2005, 09:38

temat ten już był raz wałkowany. Nie jest prawdą, że dołączenie instrukcji po polsku zwiększa sprzedaż. Zrobiliśmy tak i nie sprzedaliśmy tego produktu więcej niż 30 (w tym 20 sztuk w promocji za 99 PLN) sztuk w ciągu 4 lat. Czyli wychodzi 2/3 sztuki produktu na rok. Takie są realia sprzedaży oprogramowania w naszym kraju.



Jesteśmy polską firmą i jesteśmy z tego dumni i wszędzie w świecie podkreślamy nasze korzenie gdyż uważamy, że nie mamy powodu do wstydu, że pochodzimy z takiego kraju jakim jest Polska. Tym samym promujemy nasz kraj w świecie więc argumenty patryiotów do mnie nie trafiają.

Naszym legalnym użytkownikom staramy się na wszelkie sposoby ułatwiać życie odpowiadać nawet na podstawowe pytania i za każdym razem jesteśmy ogromnie szczęśliwi, gdy pozyskujemy legalnego polskiego klienta. Te osoby to jednak wyjątki, które szanują nas i naszą pracę i są gotowe za nasz wysiłek zapłacić. Im za to dziękujemy.



Antoni Ożyński

PSP

ODPOWIEDZ