I jak tu popierać naszych dystrybutorów?

Tu jest miejsce na Wasze pytania i opinie. Można przedstawić swoje zdanie, niekoniecznie na tematy ściśle związane z tym, o czym piszemy w magazynie.
Zbynia
Posty:7665
Rejestracja:sobota 09 paź 2004, 00:00
Re: I jak tu popierać naszych dystrybutorów?

Post autor: Zbynia » czwartek 03 cze 2010, 01:15

Preceli no teraz to się zbłaźniłeś - to co sobie ugadujesz z dystrybutorem to jest twoja sprawa ale jak dystrybutor daje zwyczajnie d.py to sory kolego ale trzeba ich jechać jak najgorsze dziadostwo za takie akcje


Pamietaj to jest podobno oficjany wiec conajmniej nie wypada!!!!


 


powiedz jak mamy wspierać polskie sklepy?Ja juz od lat wykładam lache na nich wszystkich bo kilkaset kilometrów mam dalej + znacznie wiekszy wybór + niekiepskie rabaty....nie tyczy się to tylko audio ale takze powszechnej elektroniki czy odziezy......


perfektsound
Posty:321
Rejestracja:wtorek 17 cze 2008, 00:00

Re: I jak tu popierać naszych dystrybutorów?

Post autor: perfektsound » czwartek 03 cze 2010, 16:02

......Zawsze trzeba pisać, dzwonić i się upominać...

Przecież to obecnie jest normalna procedura, akceptowana na całym bożym świecie.


Chyba tylko w swiecie krajów demoludów, bo na zachodzie jest dokladnie odwrotnie. Malo tego ze na stronie sa natychmiast wszystkie aktualne promocje-bo maja przyciagac klienta, czego dowodem np. strona audiomidi.com, to nawet bombarduja mnie mailami o rabatach i promocjach (TC Electronic, Native instruments, Prime Loops ze wymienie tylko te z tego tygodnia).



Alternatywna muzyka elektorniczna.

Awatar użytkownika
szkudlik
Posty:1732
Rejestracja:czwartek 26 lut 2004, 00:00

Re: I jak tu popierać naszych dystrybutorów?

Post autor: szkudlik » czwartek 03 cze 2010, 19:28

...
......Zawsze trzeba pisać, dzwonić i się upominać...

Przecież to obecnie jest normalna procedura, akceptowana na całym bożym świecie.


Chyba tylko w swiecie krajów demoludów, bo na zachodzie jest dokladnie odwrotnie.


No nie całkiem, często żeby przywiązać do siebie klienta sklepy sugerują że lepsza oferta przeznaczona jest tylko dla niego - wybranego. Ale dalej reklama jest wielka - typu: mamy super zniżkę! Mamy to czy tamto! Zadzwon i porozmawiaj, moze dla ciebie uda sie znaleść coś jeszcze lepszego? Czy inny kit w tym stylu :P


Nigdy natomiast nie ma tak żeby na 1 stronie były informacje zniechęcające. To po prostu samobójstwo.


[addsig]
Ilu realizatorów potrzeba żeby wkręcić żarówkę?

Czterech, jeden wkręca a trzech mówi że by to zrobiło lepiej

Awatar użytkownika
VCO
Posty:67
Rejestracja:środa 10 lut 2010, 00:00

Re: I jak tu popierać naszych dystrybutorów?

Post autor: VCO » niedziela 06 cze 2010, 14:12


Awatar użytkownika
Akton
Posty:710
Rejestracja:piątek 21 gru 2007, 00:00

Re: I jak tu popierać naszych dystrybutorów?

Post autor: Akton » niedziela 06 cze 2010, 16:16

...http://biznes.onet.pl/dla-naszej-obslugi-klient-to-ciagle-zlo-konieczne,18572,3237363,1,prasa-detal

Podana strona nie istnieje (taki komunikat)

NI Komplete 12, EWQL Symphonic Gold Orchestra,Spectrasonics Omnisphere, NI Alicia's Keys, EWQL Ministry of Rock, IK Philharmonik Miroslav, BFD ECO

Janusz_M
Posty:340
Rejestracja:czwartek 08 sty 2009, 00:00

Re: I jak tu popierać naszych dystrybutorów?

Post autor: Janusz_M » niedziela 06 cze 2010, 16:55

...
...http://biznes.onet.pl/dla-naszej-obslugi-klient-to-ciagle-zlo-konieczne,18572,3237363,1,prasa-detal

Podana strona nie istnieje (taki komunikat)
...
 


Trzeba wkleić cały adres. Ale nic szczególnie odkrywczego nie ma w tym artykule. Chociaż pragnę zauważyć, że niektóre sklepy mają politykę odmienną niż ta prezentowana w artykule - od momentu wejścia klienta bombarduje się propozycjami i probuje "upchnąć" mu cokolwiek.


Co do tematu to czekam na ranking Groovera - do tego czasu raczej nie ma o czym dyskutować bo wszystko zostało już powiedziane w wątku "Thomann - dlaczego warto tam kupować?".


Pozdrawiam
Janusz


Awatar użytkownika
KAFEL
Posty:713
Rejestracja:poniedziałek 04 sie 2003, 00:00

Re: I jak tu popierać naszych dystrybutorów?

Post autor: KAFEL » niedziela 06 cze 2010, 17:13

A TUTAJ nowe wyniki badań, które potwierdzają niestety krajową nędzę w tym temacie. I nie mówcie tylko że branża audio jest jakaś wyjątkowa i oderwana od sklepowej rzeczywistości.


Awatar użytkownika
Akton
Posty:710
Rejestracja:piątek 21 gru 2007, 00:00

Re: I jak tu popierać naszych dystrybutorów?

Post autor: Akton » niedziela 06 cze 2010, 17:55

...
A TUTAJ nowe wyniki badań, które potwierdzają niestety krajową nędzę w tym temacie. I nie mówcie tylko że branża audio jest jakaś wyjątkowa i oderwana od sklepowej rzeczywistości.


 


A'propos - mała ciekawostka. Kiedyś miałem roczny epizod w życiu - byłem kierownikiem salonu samochodowego :) Pewnego dnia wszedł do salonu człowiek o książkowym wyglądzie kloszarda - wiadomo, ubranie nieco sfatygowane, nieogolony etc. Porozglądał się trochę, o coś tam zapytał, a następnie wyciągnął z kieszeni 32 k, kupił od ręki samochód i sobie pojechał :)

NI Komplete 12, EWQL Symphonic Gold Orchestra,Spectrasonics Omnisphere, NI Alicia's Keys, EWQL Ministry of Rock, IK Philharmonik Miroslav, BFD ECO

Awatar użytkownika
morpheus70
Posty:230
Rejestracja:niedziela 15 paź 2006, 00:00

Re: I jak tu popierać naszych dystrybutorów?

Post autor: morpheus70 » poniedziałek 07 cze 2010, 23:53


Przecież to obecnie jest normalna procedura, akceptowana na całym bożym świecie.
Trzeba być chyba naprawdę dziś nie lada palantem aby zamiast zasięgnąć wiedzy u źródła (gdzie zwykle podane są adresy, telefony, fax, e-maile, a nierzadko nawet GG i Skype) wyżalać się wpierw na jakimkolwiek forum....
 


Preceli,


napisz proszę, dlaczego 98% Twoich postów zawiera treści obrażające innych użytkowników tego forum? Cały czas dziwię się redakcji forum EiS, że toleruje Twoje prostackie, nasaczone jadem odpowiedzi, z których bardzo rzadko wynika coś konstruktywnego. Z czym Ty chłopie masz problem?  Może zmień tabletki?


ps. I


nie wiem, na jakim Ty Bożym świecie żyjesz? Ja pracuję w handlu od 1991 roku i o takich "procedurach" nie słyszałem. A, uwierz mi, wiem co piszę...


ps. II do autora:


Dlatego ja kupuję sprzęt wyłącznie nowy, z gwarancja i to za ok. 50% wartości w USA i GB. Do KAŻDEJ przesyłki dołączają mi fanta. To koszulkę, to kartę PCI z 4 portami FW. Wszystko zapakowane, aż miło. To jest standard Panie Preceli. Ostatnio nabyłem Cubase 5 za niecałe 1500zł. Oczywiscie pełna wersję, nie EDU. Dostałem oczywiście gratisy, o które nie zabiegałem. Czekałem 14 dni. Myślę, że było warto?! 1000zł. w kieszeni na kompresor i EQ PSP jest!? Nie ma co się prosić naszych sprzedawców, nie robią łaski, dziś mamy wolny rynek, Internet i karty kredytowe. Za swojego nowego TC VoiceWorksPlus dałem rok temu niecałe 1800 zł. nawet gdyby padł to miałbym u nich prawie drugiego gratis! Oczywiście sprzęt na pełnej gwarancji! Polecam NovaMusic! Super ceny i doskonała obsługa! Sprzedają również na portalau aukcyjnym.


pozdrawiam

Virus TI key|Clavia Nord Lead 2|Korg M3-73|Wersi PianoStar T2000|TC M3000|VoiceWorks Plus|M-ONE XL| D-TWO|Focusrite Green 1|Roland RE-501|Trochę wtyczek PSP|DAW StudioOne 2 x64|

Awatar użytkownika
Akton
Posty:710
Rejestracja:piątek 21 gru 2007, 00:00

Re: I jak tu popierać naszych dystrybutorów?

Post autor: Akton » wtorek 08 cze 2010, 08:38

...Polecam NovaMusic! Super ceny i doskonała obsługa! Sprzedają również na portalau aukcyjnym.


 


Dzięki, Morpheus, za podpowiedź. Skoro sugerujesz tę firmę, to muszę się przyjrzeć ich ofercie. Mam nadzieję, że będzie to jakiś temat :)

NI Komplete 12, EWQL Symphonic Gold Orchestra,Spectrasonics Omnisphere, NI Alicia's Keys, EWQL Ministry of Rock, IK Philharmonik Miroslav, BFD ECO

ODPOWIEDZ