Instalacja oprogramowania

Jeśli masz problem z konkretnym programem, to tu jest miejsce, aby go roztrząsać.
Awatar użytkownika
cool
Instalacja oprogramowania

Post autor: cool » środa 10 mar 2004, 10:02

Bardzo proszę o podpowiedź, czy instalując programy muz. należy dokonywać tej instalacji zawsze na partycji systemowej C? Czy może lepiej jest dokonywac instalacji na innej partycji...Mam dysk 120GB, podzielony na kilka partycji. Systemowa ma 15GB, D i E mają po 40GB.
Jestem muzykiem z wykształcenia. Zajmuję się kompozycją, aranżuję, i wciąż się uczę... Fascynują mnie możliwości współczesnych programów muzycznych.

Awatar użytkownika
Haall

Re: Instalacja oprogramowania

Post autor: Haall » środa 10 mar 2004, 10:18

Spotkałem się z różnymi szkołami w tym temacie. Z moich doświadczeń z PC-tami i Windowsem (nie piszesz jaki masz komp i system) wynika, że im więcej jest zainstalowanych programów na partycji z systemem, tym bardziej jest on zamulony i podatny na wywalanie. Ja mam zrobione tak: C: 3 GB na system (i nic więcej tam nie ma), D: 37 GB na programy i inne "potrzebne" rzeczy, E: osobny dysk 40 GB na ścieżki audio.

Pozdrawiam.

Jestem muzykiem...

Awatar użytkownika
cool

Post autor: cool » środa 10 mar 2004, 10:40

...Spotkałem się z różnymi szkołami w tym temacie. Z moich doświadczeń z PC-tami i Windowsem (nie piszesz jaki masz komp i system) wynika, że im więcej jest zainstalowanych programów na partycji z systemem, tym bardziej jest on zamulony i podatny na wywalanie. Ja mam zrobione tak: C: 3 GB na system (i nic więcej tam nie ma), D: 37 GB na programy i inne "potrzebne" rzeczy, E: osobny dysk 40 GB na ścieżki audio.

Pozdrawiam.

...

Dziękuję Ci bardzo za odpowiedź. Mam rozumieć, że programy dobrze jest zainstalować na osobnej partycji, a ewentualne efekty pracy czyli projekty, gotowe wavy, midi itd. wysyłac do odzielnej partycji.