Problem z iLok'iem.

Jeśli masz problem z konkretnym programem, to tu jest miejsce, aby go roztrząsać.
Awatar użytkownika
INOS
Posty:1
Rejestracja:piątek 06 wrz 2013, 00:00
Problem z iLok'iem.

Post autor: INOS » piątek 06 wrz 2013, 13:29

Witam !


Mój problem zaczął się 2 dni temu. Otóż zakupiłem nową kartę dźwiękową (Akai EIE Pro) i do niej dostałem Pro Toolsa w wersji express wraz z Ilok`iem. Postępowałem według instrukcji, zarejestrowałem się na stronie Ilok i pobrałem menadżera w którym pojawiła mi się licencja od Ilok`a. Później założyłem konto na Avidzie i wpisałem kod z karty aktywacyjnej oraz swój nick z Ilok`a, tak jak mi kazali. Zainstalowałem Pro Tools`a z płyty, no i w menadżerze, powinna mi się pojawić licencja od Pro Tools żeby połączyć ją z Ilok`iem, no i takowej nie dostałem Gdy próbuję włączyć Pro Tools`a pojawia mi się komunikat :"Error, missing iLok authorization for Pro Tool Express. Please insert the necessary iLok and restart Pro Tools Express." Szukałem jakiś wskazówek na forach, jednak nic nie znalazłem. Bardzo prosiłbym o pomoc, ponieważ jest to moje pierwsze zetknięcie z Pro Toolsem i nie mam pojęcia o co chodzi. Z góry dziękuję i pozdrawiam !


Koper233
Posty:12
Rejestracja:poniedziałek 25 mar 2013, 00:00

Re: Problem z iLok'iem.

Post autor: Koper233 » piątek 06 wrz 2013, 15:07


może warto skontaktować się z producentem?
tak chyba najlatwiej i pomogą na bank
Muzyk z zamiłowania

Awatar użytkownika
JohnyLenony
Posty:3
Rejestracja:czwartek 17 paź 2013, 00:00

Re: Problem z iLok'iem.

Post autor: JohnyLenony » czwartek 17 paź 2013, 15:31

Zaloguj sie na strone Avida, poszukaj wersji PT Express do ściągniecia, download, install, enjoy
wgstrf

smirnoff
Posty:239
Rejestracja:poniedziałek 19 sie 2013, 00:00

Re: Problem z iLok'iem.

Post autor: smirnoff » czwartek 17 paź 2013, 23:18

Przeciez kolega pisze, że próbuje uruchomic program, wiec ma juz go pobranego i zainstalowanego, ya?


 


Musisz "pobrać/przesłać/ściągnąć" tą licencję z konta AVID na iLok.com, na ilok.com powinno sie wyswietlic ze masz jedna nowa licencje i powinienes ja zapisac na iloku. 


Upewnij sie czy twój ilok jest poprawnie zainstalowany i czy jest wykrywany przez manager licencji, jesli tak to powinna tam byc licencja ktora masz zapisac na nim, jesli jej nie masz upewnij sie ze dobrze wpisales iLok ID (wielkosc liter ma znaczenie jak pamietam). Jesli wszystko gra a licencji nadal nie ma - skontaktuj sie z AVID.com (support center) lub z supportem PEACE czyli producentem iLoka. 


ODPOWIEDZ