Jaki program do studia?

Jeśli masz problem z konkretnym programem, to tu jest miejsce, aby go roztrząsać.
Awatar użytkownika
boro
Jaki program do studia?

Post autor: boro » poniedziałek 22 wrz 2003, 16:13

Mam pytanko. Jaki program wybrac do studia....? Nie chce czegos ogromnego i super-drogiego.... np podejrzewam, ze takim jesyt Cubase i ProTools..... Chce cos co nagra mi do 40 sciezek jednoczesnie, bedzie mialo troche efektow jak kompresory, reverby itp itd..., obsluge 24bit i PRZEJRZYSTY I CZYTELNY I FUNKCJONALNY interfejs.. No i zeby byl w miare tani... Bawilem sie Samplitude, ale on ma w ogole nieintuicyjny interefjs.... i jakos dretwo sie wszystko w nim robi. Takie mam odczucie... :( Mi np pasuje cos takiego jak CoolEdit Pro 2 (opcja multitrack). Tam jakos wszystko jest ok. Z tym, ze to troche amatorski program, nie wiem nawet czy wspolrpacuje z dobrymi kartami muzycznymi i konsoletami... Please, pomozcie!:)
Jestem początkującym realizatorem, gram też na gitarze.

Paweł

Re: Jaki program do studia?

Post autor: Paweł » poniedziałek 22 wrz 2003, 16:51

... Mi np pasuje cos takiego jak CoolEdit Pro 2 (opcja multitrack). Tam jakos wszystko jest ok. Z tym, ze to troche amatorski program, nie wiem nawet czy wspolrpacuje z dobrymi kartami muzycznymi i konsoletami......

Cool Edit to nie jest amatorski program i było już o tym tu ze 100 razy. (Mam wrażenie, że ostatnio ciągle to piszę. Adminie może jakoś bardziej trzeba by "zaakcentować" graficznie opcję wyszukiwarki?)

Będzie doskonale współpracować nie tylko z jak piszesz "dobrymi kartami", ale i z wszelkim sprzętem, jaki sobie wymarzysz. Rzeczywiście jeśli chodzi o łatwość i "lekkość" użytkowania jest doskonały. Jedyne ograniczenia to brak monitorowania programowego i sensownej części MIDI.

Awatar użytkownika
cichydd

Post autor: cichydd » poniedziałek 22 wrz 2003, 17:03