Strona 1 z 1
Spectrasonic Trilogy - artefakty
: piątek 25 lut 2011, 03:13
autor: klops3000
Witam , przejdę od razu do sedna sprawy.
Ostatnio robiłem pewien remix i użyłem do niego między innymi wtyczki Spectrasonic Trilogy , jednak kiedy eksportuję kawałek do mp3 lub wav słychać dziwne "artefakty" tj.nagłe bardzo krótkie skoki głośności na ścieżce do której podpiąłem wyżej wymienioną wtyczkę.
DAW to Fl Studio 9 - dodam że nie miałem wcześniej problemów z tą wtyczką a także (dla znających tego DAW-a) że kombinowałem już na różne sposoby w zakładce "Processing" - po odznaczeniu opcji "Notify about rendering mode" problem znika jednak słychać po eksporcie wyraźne opóźnienie na ścieżce gdzie użyłem Trillogy.
Daje link do odsłuchania fragmentu - "skok" słychać w pierwszej sekundzie.
http://www.speedyshare.com/files/27067596/artef.mp3
Nie komuntejcie samej nutki bo nie o tym jest temat , wiem że brzmienie jest za bardzo konturowe ale to narazie tylko zarys (dla offtopowiczów)
Re: Spectrasonic Trilogy - artefakty
: sobota 26 lut 2011, 01:47
autor: Zbynia
Było juz kilka razy - nic ze spectrasonica nie eksportuj bo sie opóźnia - zgrywaj tylko na zywo
Re: Spectrasonic Trilogy - artefakty
: sobota 26 lut 2011, 10:28
autor: estbeatz
...
Było juz kilka razy - nic ze spectrasonica nie eksportuj bo sie opóźnia - zgrywaj tylko na zywo...
Dziwne, bo ja nigdy nie miałem tego problemu z eksportem. Wszystko od Spectrasonics chodzi mi normalnie przez Export.
Re: Spectrasonic Trilogy - artefakty
: sobota 26 lut 2011, 11:43
autor: przedwczoraj
Dziwne, bo ja nigdy nie miałem tego problemu z eksportem. Wszystko od Spectrasonics chodzi mi normalnie przez Export.
...
A jaki masz DAW? Może to od tego zależy.
Re: Spectrasonic Trilogy - artefakty
: sobota 26 lut 2011, 11:52
autor: Pietro
Moze chodzi o stare wtyczki. Te nowe sa na nowym silniku i nie zauwazylem, zeby cos bylo nie tak.
- Piotr
Re: Spectrasonic Trilogy - artefakty
: sobota 26 lut 2011, 13:06
autor: estbeatz
FL 8. Przy niektórych wtykach jak np Korg Legacy Collection mam ten problem, ale nigdy przy Trilogy i Stylusie.
Re: Spectrasonic Trilogy - artefakty
: sobota 26 lut 2011, 14:45
autor: Zbynia
poprzedni frutek i pierwsze wersje spectradsonica miały ten problem - pamietam to dobrze :)
moze cos poprawili