Software'owy procesor efektów poszukuję
Poszukuję programowego procesora efektów, chodzi o samodzielną aplikację, nie o wtyczkę. Tak żeby można było podczepić gitarę elektryczną. Proszę o podanie nazw konkretnych programów. Z góry bardzo dziękuję

Mam 23 lata.Jestem studentem Elektroniki i Telekomunikacji na wydziale Elektroniki Politechniki Wrocławskiej.W tym roku zaczynam specjalizację inżynieria dźwięku. Interesuje się: akustyką, elektroakustyką, muzyką, grafiką, elektroniką.
Re: Software'owy procesor efektów poszukuję
...Poszukuję programowego procesora efektów, chodzi o samodzielną aplikację, nie o wtyczkę. Tak żeby można było podczepić gitarę elektryczną. Proszę o podanie nazw konkretnych programów. Z góry bardzo dziękuję
...
ASIO FX Processor
jest to wirtualny rack . Sam w sobie nie ma efektow ale mozna w nim montować efekty VST. Wystepuje w wresjach LE, SE i ME. Pierwsza jest darmowa i pozwala odpalić jeden plugin, następna 4, a następna jest wielokanałowa można kierować niezależnie wejścia na 8 różnych efektów. Bardzo prosry i fajny host. Można go też używać do grania instrumentami VST.
www.spinaudio.com

ASIO FX Processor
jest to wirtualny rack . Sam w sobie nie ma efektow ale mozna w nim montować efekty VST. Wystepuje w wresjach LE, SE i ME. Pierwsza jest darmowa i pozwala odpalić jeden plugin, następna 4, a następna jest wielokanałowa można kierować niezależnie wejścia na 8 różnych efektów. Bardzo prosry i fajny host. Można go też używać do grania instrumentami VST.
www.spinaudio.com
...Poszukuję programowego procesora efektów, chodzi o samodzielną aplikację, nie o wtyczkę. Tak żeby można było podczepić gitarę elektryczną. Proszę o podanie nazw konkretnych programów. Z góry bardzo dziękuję
...
jeśli nagrywasz w audio to o ile pamiętam Wave_Lab ma funkcję efektów w czasie rzeczywistym - nie wiem dokładnie czy o to Ci chodzi

jeśli nagrywasz w audio to o ile pamiętam Wave_Lab ma funkcję efektów w czasie rzeczywistym - nie wiem dokładnie czy o to Ci chodzi