Witam
Zwracam się z olbrzymią prośbą do posiadaczy podobnej konfiguracji (lub nie tylko) gdzie(jak) można w Cubase essential 4 można przypisać poszczególne kontrolery edirola.
Cubase Essential 4 + Edirol PCR 300
Magister Sztuki
Re: Cubase Essential 4 + Edirol PCR 300
...Witam
Zwracam się z olbrzymią prośbą do posiadaczy podobnej konfiguracji (lub nie tylko) gdzie(jak) można w Cubase essential 4 można przypisać poszczególne kontrolery edirola.
...
hej, na stronce edirola jest mapa do cubase 4, kiedyś wgrywałem i było całkiem-całkiem ale nie do końca byłem zadowolony. play rec stop działały, suwaki też ale nie mogłem dojść z nimi do porozumienia: suwaków używałem do kontroli poziomu w mikserze i było ok do czasu aż dodawałem nowy ślad... wówczas przesuwały się wszystkie suwaki o jeden i musiałem podpisywać od nowa... może można to jakoś skonfigurować tyle że nie miałem do tego cierpliwości - jestem muzykiem - nie technicznym
pozdrawiam
...
hej, na stronce edirola jest mapa do cubase 4, kiedyś wgrywałem i było całkiem-całkiem ale nie do końca byłem zadowolony. play rec stop działały, suwaki też ale nie mogłem dojść z nimi do porozumienia: suwaków używałem do kontroli poziomu w mikserze i było ok do czasu aż dodawałem nowy ślad... wówczas przesuwały się wszystkie suwaki o jeden i musiałem podpisywać od nowa... może można to jakoś skonfigurować tyle że nie miałem do tego cierpliwości - jestem muzykiem - nie technicznym

pozdrawiam
W oknie generic remote jako in i out przypisuje edirola.I.....dalej nic.
Porażka
Porażka
Magister Sztuki
Użyj software'u do przypisania komunikatow albo przypisz za pomocą klawiatury.
Instrukcja jest napisana bardzo dobrze - nie zaszkodzi zajrzeć.
Na stronie Rolanda (jak kolega powyżej już napisał) są mapy do Cubase'a - trzeba je WGRAĆ do PCRa.
Sam mam PCR-500 i chodzi z Sonarem 5 bez problemów.
Na stronie Rolanda (jak kolega powyżej już napisał) są mapy do Cubase'a - trzeba je WGRAĆ do PCRa.
Sam mam PCR-500 i chodzi z Sonarem 5 bez problemów.