Strona 1 z 1

scratch clipa do zadanego tempa w Sonarze

: niedziela 28 gru 2008, 17:39
autor: Feefrock
Jest taka mozliwość w Sonarze 7? Scratch ręczny wiem, scratch (fit to time) też znam. Procentowy chyba też jest ale do zadanego tempa nie mam pojęcia.

Re: scratch clipa do zadanego tempa w Sonarze

: niedziela 28 gru 2008, 21:49
autor: Masters
Wydaje mi się, że odpowiednie narzędzia do skreczowania znajdziesz w FL Studio, ktorego z powodzeniem wykorzystasz jako wtyczkę RE Wire pod Sonarem.

Re: scratch clipa do zadanego tempa w Sonarze

: niedziela 28 gru 2008, 21:51
autor: Tb_Studio
Chodzi o Strech czy Scratch?
[addsig]

Re: scratch clipa do zadanego tempa w Sonarze

: niedziela 28 gru 2008, 22:44
autor: smiechu
Po pierwsze... to co napisali koledzy hehe dobre...

Po drugie... pobaw sie funkcja audio snap (prawy na klipie, lub shift+A)... tam jest cos takiego jak dopasowanie tempa klipu to tempa utworu... ale to juz sporo wiecej zabawy, bo dochodzi detekcja transientów itd... no ale bez tego sie nie obejdzie...

Re: scratch clipa do zadanego tempa w Sonarze

: poniedziałek 29 gru 2008, 09:12
autor: Tb_Studio
...Po pierwsze... to co napisali koledzy hehe dobre...

**********************
Bo jakby nie było to 2 rózne pojęcia. Time Streching (tu z ang rozciąganie) i Scratching(Drapanie, np "dj płyte;p").
Wszystko było by ok, gdyby nie to że informacje w poscie bardziej pasuja mi do strechingu niz scratchingu - stad tez moje zapytanie.

Pozdrawiam Panowie, niestety nie z ciepłego wyra lecz z pracy:(
[addsig]

Re: scratch clipa do zadanego tempa w Sonarze

: poniedziałek 29 gru 2008, 23:24
autor: Feefrock

Bo jakby nie było to 2 rózne pojęcia. Time Streching (tu z ang rozciąganie) i Scratching(Drapanie, np "dj płyte;p").
Wszystko było by ok, gdyby nie to że informacje w poscie bardziej pasuja mi do strechingu niz scratchingu - stad tez moje zapytanie.

Pozdrawiam Panowie, niestety nie z ciepłego wyra lecz z pracy:(
...
**********************
oczywiście, ze chodzi o streching po wigilii kręci mi się jeszcze w głowie.