Samplitude - real time export, jak?

Jeśli masz problem z konkretnym programem, to tu jest miejsce, aby go roztrząsać.
Awatar użytkownika
Elfuello
Posty:339
Rejestracja:poniedziałek 15 lis 2004, 00:00
Samplitude - real time export, jak?

Post autor: Elfuello » sobota 04 paź 2008, 01:21

Mam kartę TC Konnekt Live, do której producent dorzucił efekt pogłosu oraz kompresor w postaci wtyczki VST. Wszystko świetnie działa, jestem strasznie podniecony rasowym pogłosem....eksportuję projekt do WAV i co mam?! CISZĘ! Wyszukałem rozwiązanie problemu, że przy korzystaniu z efektów TC trzeba eksportować projekt w czasie rzeczywistym......i tu moje pytanie: gdzie jest ta opcja, bo albo jestem ślepy....albo samplitude tego nie zamieścił:( ?!?! W Cubase niby jest coś takiego.....w Pro Tools także (nawet bardzo często ludzie z tego korzystają dla pewności).....a Samplitude?! To na pewno gdzieś jest.....tylko gdzie?:)) Z góry dziękuję za pomocne odpowiedzi!


[addsig]
Universal Audio Apollo Twin / Adam A7 / Native Kontrol S49 / Native Komplete 10 Ultimate / Pro Tools 12 / Samplitude Pro X3 Suite

Awatar użytkownika
smiechu
Posty:599
Rejestracja:środa 30 kwie 2008, 00:00

Re: Samplitude - real time export, jak?

Post autor: smiechu » sobota 04 paź 2008, 10:29

Sonar tez dopiero w wersji 7 to wprowadzil...

Jak sie okaze ze nie ma takiej opcji to po prostu, wez 2 kabelki polącz wyjscie karty z wejsciem... w programie wyslij sume na owe wyjscie, a nastepnie wstaw kolejny track i wysij na niego sygnal z wejscia karty... wlacz nagrywanie i gotowe tylko uwazaj zeby nic nie zapetlic...

diesrecords
Posty:100
Rejestracja:niedziela 09 paź 2005, 00:00

Re: Samplitude - real time export, jak?

Post autor: diesrecords » sobota 04 paź 2008, 11:39

myśle że należy użyć narzędzia:
z menu Tools -> track bouncing zamiast export audio z menu file.
pozdrawiam

Awatar użytkownika
PiotrK
Posty:1517
Rejestracja:czwartek 14 mar 2002, 00:00

Re: Samplitude - real time export, jak?

Post autor: PiotrK » sobota 04 paź 2008, 12:23

Post został usunięty.
Ostatnio zmieniony piątek 01 lut 2019, 04:50 przez PiotrK, łącznie zmieniany 1 raz.
[Użytkownik usunął konto]

Awatar użytkownika
JoachimK
Posty:3148
Rejestracja:środa 12 paź 2005, 00:00
Kontakt:

Re: Samplitude - real time export, jak?

Post autor: JoachimK » sobota 04 paź 2008, 12:36

Wyszukałem rozwiązanie problemu, że przy korzystaniu z efektów TC trzeba eksportować projekt w czasie rzeczywistym...
**********************

To raczej jakis blad u Ciebie. Nie mialem problemow przy renderowaniu offline projektow w Konnekt 24 (live to przeciez ta sama elektronika) w roznych DAW.
Nie odpowiadam na porady via prywatny mail. Od tego jest to forum!

Awatar użytkownika
DJOZD
Posty:2591
Rejestracja:niedziela 22 gru 2002, 00:00

Re: Samplitude - real time export, jak?

Post autor: DJOZD » sobota 04 paź 2008, 18:41

Juz w wersji 8 Samplitudy jest taka opcja. W konsoli w sekcji Master klikamy MixInFile na On, wybieramy docelowy plik. Teraz to co gra zostaje zgrywane do pliku w czasie rzeczywistym.

Awatar użytkownika
Elfuello
Posty:339
Rejestracja:poniedziałek 15 lis 2004, 00:00

Re: Samplitude - real time export, jak?

Post autor: Elfuello » sobota 04 paź 2008, 23:31

...Juz w wersji 8 Samplitudy jest taka opcja. W konsoli w sekcji Master klikamy MixInFile na On, wybieramy docelowy plik. Teraz to co gra zostaje zgrywane do pliku w czasie rzeczywistym. ...
**********************

Kolego.......piwko dla Ciebie:) Niesamowita drzemie moc na tym forum i doświadczeniu niektórych forumowiczów. Przeszukałem cały manual....przewertowałem bouncing, export itp. Widziałem to MixInFile, ale myślałem, że to to samo co export....tylko, że umieszczone w mixerze:)) Ale czad. Jesteś wielki! Dziekuje jak nie wiem co
[addsig]
Universal Audio Apollo Twin / Adam A7 / Native Kontrol S49 / Native Komplete 10 Ultimate / Pro Tools 12 / Samplitude Pro X3 Suite

ODPOWIEDZ