FL a obciążenie procesora
Witam.Jestem całkowitym amatorem.Gram na Roland",mam do tego komp.,kartę Prodigy 7.1,a jako programu używam FL.Przy wgraniu kolejnej warstwy,przy niewielkim udziale RAM-u,Fl zaczyna się "dusić" i maksymalnie obciążać procesor,do 100%.Z głośników wydobywają się trzaski,z tym, że nie ma to wpływu na jakość końcowego efektu,ale wkurza.Proszę o ew.pomoć.Może ktoś spotkał się już z takimi objawami.Pzdr Paweł
[addsig]
[addsig]
Re: FL a obciążenie procesora
być może gra Ci jakaś wtyczka która powoduje ten problem... mam tak z Ni B4 ][
...być może gra Ci jakaś wtyczka która powoduje ten problem... mam tak z Ni B4 ][...
Tak,przeważnie tak jest na Sytrusie.
Tak,przeważnie tak jest na Sytrusie.
Może jestem w błędzie, ale wydaje mi się, że pomogły by tutaj sterowniki ASIO i odpowiednie ustawienie latencji.
zresztą to normalne, że przy dużej ilości wtyczek zaczynają sie pojawiać wyżej wspomniane trzaski.
Pozdrawiam :)
zresztą to normalne, że przy dużej ilości wtyczek zaczynają sie pojawiać wyżej wspomniane trzaski.
Pozdrawiam :)
jak robisz to nie przesadzaj z obciazeniem kompa - max to 80 % zeby nie bylo problemow - potem pojawiaja sie zwolnienia i dropy
Mam ten sam problem a ASIO nie pomógł przy różnych ustawieniach. Być może a nawet na pewno trzeba więcej RAM ew. mocniejszy procek. :)
Muzyk
a jaki procent obciążenia jest przed dołożeniem tej ścieżki/warstwy? odniosłem wrażenie że chodzi o to że po dorzuceniu Sytrusa procek dostaje szału, tzn. że np przed jest 15% obciążenia a po dodaniu od razu do 100% skacze. kiedyś miałem taki przypadek, ale to była wina kodu wtyczki która w przypadku mojej konfiguracji kompa dostawała szału.
Jeśli sie myle i nie oto chodzi to sorki za zasmiecanie i dołączam sie do tego co pisali poprzednicy.
Jeśli sie myle i nie oto chodzi to sorki za zasmiecanie i dołączam sie do tego co pisali poprzednicy.
ram nie ma nic tu do rzeczy - skonczcie o tym ramie w kolko bredzic