Halion Player i sprzedaż
Chciałbym zapytać o pewną sprawe związaną z sprzedażą programów które są zabezpieczone kluczamu usb. Konkretnie chodzi o Halion Playera (nie chce żeby ten post był potraktowany jako oferta sprzedaży, bo wiem że do tego słuzy zupełnie inny dział tutaj), kiedyś kupiłem ten program, żeby zadziałał musiałem równiez kupic Steinber Key itd. Teraz załózmy jeśli chciałbym go odsprzedać komus innemu to czy to jest w ogóle możliwe - czy ten program będzie tylko działał z moim kluczem - czy jesli ktoś ma też swojego Steinberg Keya to moze uaktywnić ten program itp. Co trzeba było by zrobić - moze ktoś już miał styczność z takimi rzeczami itp?
jestem muzykiem i informatykiem po troszce.
Re: Halion Player i sprzedaż
Transfer licencji jest możliwy po uiszczeniu "opłaty manipulacyjnej" - zdaje się 50$ - firmy nie interesuje kto zapłaci(kupujacy czy sprzedający).
Generalnie licencje można transferować z jednego klucza na inny "pod nadzorem" Syncrosoftu - mam dwa klucze, ale wszystkie licencje "wgrałem" do jednego.
O szczegóły najlepiej zapytać dystrybutora albo support Steinberga.
pozdr
Generalnie licencje można transferować z jednego klucza na inny "pod nadzorem" Syncrosoftu - mam dwa klucze, ale wszystkie licencje "wgrałem" do jednego.
O szczegóły najlepiej zapytać dystrybutora albo support Steinberga.
pozdr
bębniarz
a czy jesli sprzedam Haliona Playera wraz z kluczem (na którym działa mi mój Halion) to czy Halion z tym kluczem na innym komputerze będzie działał?
jestem muzykiem i informatykiem po troszce.
...a czy jesli sprzedam Haliona Playera wraz z kluczem (na którym działa mi mój Halion) to czy Halion z tym kluczem na innym komputerze będzie działał?...
Jeśli w tym kluczu jest licencja na tę kopię programu, to będzie działał - po to jest klucz
- można zainstalować program na kilku komputerach, ale używać w danym momencie na jednym, tym do którego włączymy klucz.
pozdr