Aplikacje audio a procesory wielordzeniowe

Jeśli masz problem z konkretnym programem, to tu jest miejsce, aby go roztrząsać.
Awatar użytkownika
grembo
Posty:2289
Rejestracja:czwartek 16 mar 2006, 00:00
Re: Aplikacje audio a procesory wielordzeniowe

Post autor: grembo » środa 16 sty 2008, 00:38

...trzeba pamietac ze rendering to nie tylko przeliczenie efektow i sladow - to rowniez olbrzymie obciazenie dysku ktory musi te kilkanascie sladow zczytac i wynikowy zapisywac - i pewnie tu jest problem bo akurat szybkosc renderingu determinuje podsystem dyskowy......procek juz tu nie ma nic do rzeczy...
**********************
dlugi rendering to nie zawsze wieloslad - wystarczy wypasiona wtyczka....

Jak radza sobie graficy? "nasz" ilosci danych i przeliczen przy nich - to po prostu nic!

j.bravo
Posty:386
Rejestracja:środa 01 wrz 2004, 00:00

Re: Aplikacje audio a procesory wielordzeniowe

Post autor: j.bravo » środa 16 sty 2008, 01:05

Jak radza sobie graficy? "nasz" ilosci danych i przeliczen przy nich - to po prostu nic!...
**********************
przy filmach jest chyba jeszcze gorzej
Jestem przystojny i młody

Zbynia
Posty:7665
Rejestracja:sobota 09 paź 2004, 00:00

Re: Aplikacje audio a procesory wielordzeniowe

Post autor: Zbynia » środa 16 sty 2008, 01:23

tylko ze u nas duzo pracuje dysk - przy grafice ostro proc
a przy filmach zaleznie co sie robi

Awatar użytkownika
JoachimK
Posty:3148
Rejestracja:środa 12 paź 2005, 00:00
Kontakt:

Re: Aplikacje audio a procesory wielordzeniowe

Post autor: JoachimK » środa 16 sty 2008, 01:27

...Jak radza sobie graficy? "nasz" ilosci danych i przeliczen przy nich - to po prostu nic!...
**********************
przy filmach jest chyba jeszcze gorzej...
**********************

od dawna w grafice jest wsparcie dla multiprocessingu, stare wersjie 3Dstudio bylo stworzone do wieloprocesorowych stacji, a osobne urzadzenia rennderujace wieloprocesorowe, i to takie mniejsze dostepne dla niewielkich firm, sa budowane od co najmniej kilku ladnych lat.
Nie odpowiadam na porady via prywatny mail. Od tego jest to forum!

Awatar użytkownika
zwierzu
Posty:190
Rejestracja:wtorek 11 sty 2005, 00:00

Re: Aplikacje audio a procesory wielordzeniowe

Post autor: zwierzu » środa 16 sty 2008, 01:28

...Jaki program do rejestracji i edycji audio
**********************
Witam, jestem nowy.
Mam pytanie, tak jak w temacie. Posiadam już FL studio 7. Chcę uzupełnić go o jakiś dobry program do zapisu wokali, MIDI (ponieważ planuje klawiature) i akai mpd24 oraz zapis gitary. Coś co uzupełni FLS'a, coś co może razem będzie współpracować, nie znam się jeszcze na tym więc proszę o rady. Jakiś wygodny program, który będzie na poziomie. Nagrywałem jak na razie tylko w ACID, co Wy o nim myślicie?(myśle o wersji studio 7.0) a jak cool edit, sound forge audio studio 9, WaveLab Essential itp? Co te programy potrafią a czego im brak. Proszę o rady i z góry dziękuje. Szukałem tu i tam, ale same stare posty na temat starszych wersji lub po prostu nie na temat.
...
**********************
Bardzo proszę nie zaśmiecać wątku. Proszę admina o interwencję.
[addsig]
lubie rockenrola, PGR'y i inne bajery

Awatar użytkownika
zwierzu
Posty:190
Rejestracja:wtorek 11 sty 2005, 00:00

Re: Aplikacje audio a procesory wielordzeniowe

Post autor: zwierzu » środa 16 sty 2008, 01:44

...trzeba pamietac ze rendering to nie tylko przeliczenie efektow i sladow - to rowniez olbrzymie obciazenie dysku ktory musi te kilkanascie sladow zczytac i wynikowy zapisywac - i pewnie tu jest problem bo akurat szybkosc renderingu determinuje podsystem dyskowy......procek juz tu nie ma nic do rzeczy...
**********************
Idąc tym tropem spróbowałem plik wynikowy zapisać na drugi dysk, podczas gdy projekt był na dysku systemowym. Też nie pomogło.
Muszę jeszcze tego Reapera sprawdzić, tylko wtedy nie będę miał samplitude'owych wtyczek.
[addsig]
lubie rockenrola, PGR'y i inne bajery

Awatar użytkownika
grembo
Posty:2289
Rejestracja:czwartek 16 mar 2006, 00:00

Re: Aplikacje audio a procesory wielordzeniowe

Post autor: grembo » środa 16 sty 2008, 01:51

...tylko ze u nas duzo pracuje dysk - przy grafice ostro proc
a przy filmach zaleznie co sie robi...
**********************
przy obrobce HD wymagany jest odczyt z dysku (prz zwyklym off-line) rzedu 27 i wiecej MB/s

wiec nie tylko procek :)

Awatar użytkownika
grembo
Posty:2289
Rejestracja:czwartek 16 mar 2006, 00:00

Re: Aplikacje audio a procesory wielordzeniowe

Post autor: grembo » środa 16 sty 2008, 01:53

Kolega montazysta sie ostatnio cieszyl ze mu MAc robi rendering prawie w czasie rzeczyistym :)

No tak - wieloprocesorowe sytuacje z obrazku od dawna - stacje wieloprocesorowe Silicona to juz calkiem w Polszy popularne byly i pod koniec lat90 (ciekaw jestem czy sie inwestorom zamortyzowaly: :)

Awatar użytkownika
zwierzu
Posty:190
Rejestracja:wtorek 11 sty 2005, 00:00

Re: Aplikacje audio a procesory wielordzeniowe

Post autor: zwierzu » środa 16 sty 2008, 02:05

Hmm mam dwa nowe identyczne Seagate'y, może by tak spróbować SATA Raid? Myślicie, że to pomoże?
[addsig]
lubie rockenrola, PGR'y i inne bajery

Zbynia
Posty:7665
Rejestracja:sobota 09 paź 2004, 00:00

Re: Aplikacje audio a procesory wielordzeniowe

Post autor: Zbynia » środa 16 sty 2008, 04:26

no ba
napewno

to jakies 3/4 szybciej smiga transferek - tylko pamietaj o problemie z raid - padnie jeden dysk wszystko idzie sie jeb......

ODPOWIEDZ