...
**********************
Stopa na przesłuchach z talerzy ? to jak ty te bębny masz ustawione ? :D
Tak naprawdę te przesłuchy (stopa/bachy) giną w mixie przy pełnej aranżacji. Co innego hi-hat + werbel.
**********************
jak pisalem wczesniej, wszystko zalezy od metody omikrofowania i sposobu miksowania. widocznie nienagrywales nigdy bebnow z uzyciem mikrofonow np ambientowych itd... jak uwazasz ze zniknie w miksie to ok,
kazdy ma swoje sposoby...
ale jezeli zespol dla charakterystycznego brzmienia bebnow nagrywa je w dobrym pomieszczeniu na np d112 stopa + TYLKO dwa duze wielkomembranowce przed zestawem (ktore sa odpowiedzialne za calosc, w tym talerze, a d112 tylko dla wzmicnienia stopki) to wlasnie jest taka sytuacja o ktorej wspomnialem.
nie chce sie klucic co do sposobu nagrywania i omikrofonowania bebnow, bo sposobow niz "przyjety standardowy" jest jak mrowkow, a wsyzstko zalezy od tego na ile zespol/realizator chca eksperymentowac.
*******************************
Często dogrywaliśmy hihat osobno jako ostatni aby uniknąć tego przesłuchu którzy jest straszny....
*******************************
widzisz, a ja z tym akurat ostatnio nie mam juz zadnych problemow,
zarowno z przesluchami hihatu na werblu czy na talerzach :D
Pozdrawaim...
**********************
Trza by jeszcze wiedzieć jakie to są mikrofony ambientowe itd...