Konfiguracja EMU 1820 pod Audobe Audition

Jeśli masz problem z konkretnym programem, to tu jest miejsce, aby go roztrząsać.
Awatar użytkownika
devil
Posty:849
Rejestracja:środa 05 mar 2003, 00:00
Re: Konfiguracja EMU 1820 pod Audobe Audition

Post autor: devil » czwartek 05 sty 2006, 19:22

to jest jeden z pryzkladow,

wszedzie gdzie dzwonie mowia ze to faktycznie wersja 2.0

w niemieckich sklepach tez podaja cene starego 1.5 oraz nowego 2.0

czy ty wogole dzowniles, szukales, czy tylko na pudelko patrzyles ?



CEP/A.A widzi wejscia INCA, dlatego ze inca ma sterowniki WDM, a w przypadku karty EMU steroniwki WDM sa do nieczego,gdyz mikser karty dziala tylko w ASIO, jescze jakies pytania ?

temat poruszaniy niejedokrotnie, mam karte emu1212m i wiem co mowie



pozdrawiam
Proszę zanotować! "odmawia wypisania spisu sprzętu studyjnego w sygnaturce"

Darkthrone
Posty:243
Rejestracja:czwartek 21 paź 2004, 00:00

Re: Konfiguracja EMU 1820 pod Audobe Audition

Post autor: Darkthrone » czwartek 05 sty 2006, 22:57

A żeby nie tworzyć nowego tematu zapytam posiadaczy E-MU jak to jest z kompresorem w FX karty. Standardowy kompresor wtyczkowy posiada nastepujące "gałki":



1. Threshold

2. Ratio

3. Attack

4. Release

5. MakeUp

6. I nazwijmy to Gain Reduction Meter



A w E-MU sprawa ma się zgoła inaczej, a mianowicie:



1. Threshold - OK

2. Ratio - OK

3. Attack Time - OK

4. Release Time - OK z tym, że od 50 do 3000 i nie da się ustawić poniżej 50 - dlaczego ? Niejednokrotnie spotkałem się, że Release ustawiamy np. na 1 a tu tyłek nie da się...

5. Pre-Delay - to mnie interesuje, czym jest ów parametr ?

No i jeszcze MakeUp w E-MU nazwany Post Gain.



Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Arjuna
Posty:4
Rejestracja:środa 23 lis 2005, 00:00

Re: Konfiguracja EMU 1820 pod Audobe Audition

Post autor: Arjuna » sobota 14 sty 2006, 20:28

Z tego wszystkiego zainstalowałem sobie CUbase'a 3 sx i nie mam juz problemu( przynajmniej z obsługą wszystkich wejsć)..... a w sumie to jest...bo podczas nagrywania pojawiaja mi się kliki, czegoś takiego jescze nigdy nie miałem

wuwaldi
Posty:218
Rejestracja:środa 09 lis 2005, 00:00

Re: Konfiguracja EMU 1820 pod Audobe Audition

Post autor: wuwaldi » sobota 14 sty 2006, 21:00



5. Pre-Delay - to mnie interesuje, czym jest ów parametr ?

No i jeszcze MakeUp w E-MU nazwany Post Gain.



Pozdrawiam...

**********************

Pre-Delay - Być może to jest opóźnienie sygnału wchodzącego na VCA kompresora. W ten sposób najpierw kompresor "ustawia się", a później przychodzi sygnał.

Post Gain - to wzmocnienie sygnału po kompresorze.
reżyser dźwięku, rencista

pawelq
Posty:347
Rejestracja:piątek 19 sie 2005, 00:00

Re: Konfiguracja EMU 1820 pod Audobe Audition

Post autor: pawelq » sobota 14 sty 2006, 23:50

...miejmy nadzieje ze moze w koncu gdzies pojawi sie specyfikacja wersji 2.0



**********************



Specyfikacja pojawiła się na amazon.co.uk, powisiała parę dni i znikneła. Prawdopodobnie amazon dostał specyfikację od Adobe ale z embargo, i embargo przegapił.



Oto specyfikacja przekopiowana przez Arny Kruegera na rec.audio.pro



Low-latency mixing with unlimited tracks: enjoy rapid response as you

record and mix with a new, powerful low-latency mixing engine



ASIO support: work with high-performance, ASIO-driven audio devices, which

operate with very low latency and enhance performance by enabling features

such as live input monitoring



"udible scrubbing: Quickly find the audio you want to edit using two modes

of audible scrubbing. Tape-style scrubbing enables you to find

hard-to-locate edit points, and shuttle-style scrubbing allows you scan

through your audio rapidly



Analog-modeled Multiband Compressor: Control dynamics, adjust loudness, and

master your mixes with multiband precision. Give bass and drums punch while

allowing your vocals to push through the entire mix



Recordable parameter automation with external hardware support Move volume,

pan, and effects controls as you listen, and record changes to your mix in

real time. Use external hardware controllers to make changes, which appear

as editable envelopes in the timeline



New tools for mastering Use the innovative Spectral Pan and Phase display

modes to analyze your audio, the Mastering Rack in Edit View to apply

multiple effects simultaneously, and improved phase and frequency analysis

tools



New Spectral Frequency Display tools In Spectral Frequency Display, use the

new Lasso tool to create a selection of any shape, adjust the color bar and

resolution to better isolate a specific frequency range, and use the

logarithmic display option to increase the visibility of lower frequencies



Broader video format support Edit soundtracks for video and then export the

enhanced video in AVI, MPEG, DV, or WMV format



Optimized performance Experience dramatic performance upgrades up to three

times faster for some features and optimized use of hard-drive space.



A tu jest screen:

http://img65.imageshack.us/my.php?image=adobeaudition2screenshot1ma.jpg



Plotkarze twierdzą że oficjalne ogłoszenie przez Adobe ma być 19go


ODPOWIEDZ