Pracuję w organizacji, która w przeciągu roku zrobiła wszystko żeby tylko pracować na legalnym oprogramowaniu. Nie było łatwo, ale się udało.
Mam legalnego Windowsa XP prof., WaveLab 4.01b, Pluginy Waves Native Power Pack 4.05. Z Waves mam ostatnio duże kłopoty. Wykonałem rejestrację produktu za pośrednictwem internetu, później autoryzację na moim dysku i wszystko było ok. Wymieniliśmy ostatnio dysk twardy, zainstalowałem system i resztę oprogramowania jak poprzednio. Zarejestrowany pakiet Waves ponownie chciałem autoryzować na moim dysku. Bezskutecznie. Napisałem parokrotnie do Technical Support Waves'a. Mija już trzeci tydzień. Odpowiedzi jak nie było tak nie ma. Nie uważam,że mamy jeszcze tracić pieniądze na telefon do szanownego Waves'a. Teraz nie mogę już normalnie pracować, gdyż zakończył się 14 dniowy okres próbny (bez autoryzacji) i pracuję na 14-dniowej testowej wersji 5.0. Czekam też na odpowiedź dystrybutora oprogramowania w Polsce, który również miał wystąpić w moim imieniu do Waves. To trwa już i tak za długo. Jak egzekwować roczną gwarancję wydaną do produktu i prawa z tym związane??
Technical Support - lepszy nie będę?
Mam 30 lat. Ukończyłem Politechnikę WrocławskąInteresuje mnie technika nagłośnieniowa i filmowa.
Re: Technical Support - lepszy nie będę?
Witaj w klubie!
Ja również jestem posiadaczem wtyczek waves i w zasadzie w tej chwili ich nie używam bo mam już dość użerania się z agresywnymi zabezpieczeniami, które potrafią nieźle namieszać w systemie oraz z polityką cenową tej firmy. Pracuję teraz na maku i chciałem kupić niezbędny upgrade do standardu AU. Miły pan powiedział że to będzie kosztowało ponad 800zł ale bez ilocka słabo działa, więc trzeba jeszcze 250zł na to cudeńko. Posiadam native power pack i chyba sobie odpuszaczam - za tysiaka można kupić ciekawe pluginy, a poza tym w logicu też jest co trzeba. Obserwuję ostatnio tendencję na świecie, wśród wielu użytkowników na wymianę wavsów na inne zastępcze pluginy. Po prostu utrzymanie tego i tak drogiego softu jest bardzo kosztowne a program WUP (Waves update plat) to istny haracz. Szkoda, że ok 2000zł (dokładnie nie pamiętam), które zapłaciłem za wtyczki jest w zasadzie nie do odzyskania...
Pozdrawiam i życzę powodzenia.
Ja również jestem posiadaczem wtyczek waves i w zasadzie w tej chwili ich nie używam bo mam już dość użerania się z agresywnymi zabezpieczeniami, które potrafią nieźle namieszać w systemie oraz z polityką cenową tej firmy. Pracuję teraz na maku i chciałem kupić niezbędny upgrade do standardu AU. Miły pan powiedział że to będzie kosztowało ponad 800zł ale bez ilocka słabo działa, więc trzeba jeszcze 250zł na to cudeńko. Posiadam native power pack i chyba sobie odpuszaczam - za tysiaka można kupić ciekawe pluginy, a poza tym w logicu też jest co trzeba. Obserwuję ostatnio tendencję na świecie, wśród wielu użytkowników na wymianę wavsów na inne zastępcze pluginy. Po prostu utrzymanie tego i tak drogiego softu jest bardzo kosztowne a program WUP (Waves update plat) to istny haracz. Szkoda, że ok 2000zł (dokładnie nie pamiętam), które zapłaciłem za wtyczki jest w zasadzie nie do odzyskania...
Pozdrawiam i życzę powodzenia.
Re: Technical Support - lepszy nie będę?
Wymieniliśmy ostatnio dysk twardy, zainstalowałem system i resztę oprogramowania jak poprzednio.
**********************
Trzeba było skopiować całą partycję na nowy dysk... tak jest szybciej i unika się problemów z zabezpieczeniami. Jeśli nie wyrzuciłeś starego dysku to jest nadal otwarta opcja.
Oto do czego prowadzi agresywna polityka wydawców software-u, ci którzy kupili legalną wersję mają przerąbane...
**********************
Trzeba było skopiować całą partycję na nowy dysk... tak jest szybciej i unika się problemów z zabezpieczeniami. Jeśli nie wyrzuciłeś starego dysku to jest nadal otwarta opcja.
Oto do czego prowadzi agresywna polityka wydawców software-u, ci którzy kupili legalną wersję mają przerąbane...
Eeeee-ooooo-eeeee-ooooo!
Re: Technical Support - lepszy nie będę?
Trzeba było skopiować całą partycję na nowy dysk... **********************
nie o to w tej dyskusji chodzi. Waves od dawna pracuje sobie na złą opinię wśród userów. Za wszystko każą sobie płacić jak za zboże! A ich wtyczki wcale nie są nie do zastąpienia. Tak było kiedyś, na początku przygody z programowymi wtyczkami.
IMO Waves przyczynił się do... zniszczenia muzyki w sensie brzmieniowym, artystycznym. Wszyscy pakują L1, L2 czy już L3 do miksów. Mastering w wielu przypadkach do tego się wręcz ograniacza! I co? Czy rzeczywście nagrania brzmią ładniej, pełniej? Nie. Są głośniejsze, a traci się wartości typowo muzyczne. Oczywiście wina leży przede wszystkim po stronie tego, który kręci gałami... Ale dla mnie firma Waves mogłaby nie istnieć.
Pozdro
Groover
nie o to w tej dyskusji chodzi. Waves od dawna pracuje sobie na złą opinię wśród userów. Za wszystko każą sobie płacić jak za zboże! A ich wtyczki wcale nie są nie do zastąpienia. Tak było kiedyś, na początku przygody z programowymi wtyczkami.
IMO Waves przyczynił się do... zniszczenia muzyki w sensie brzmieniowym, artystycznym. Wszyscy pakują L1, L2 czy już L3 do miksów. Mastering w wielu przypadkach do tego się wręcz ograniacza! I co? Czy rzeczywście nagrania brzmią ładniej, pełniej? Nie. Są głośniejsze, a traci się wartości typowo muzyczne. Oczywiście wina leży przede wszystkim po stronie tego, który kręci gałami... Ale dla mnie firma Waves mogłaby nie istnieć.
Pozdro
Groover
nowe portale:
www.PortalStudyjny.pl, www.PortalKlawiszowy.pl, www.PortalGitarowy.pl
www.PortalStudyjny.pl, www.PortalKlawiszowy.pl, www.PortalGitarowy.pl
Re: Technical Support - lepszy nie będę?
nie o to w tej dyskusji chodzi. Waves od dawna pracuje sobie na złą opinię wśród userów. Za wszystko każą sobie płacić jak za zboże! A ich wtyczki wcale nie są nie do zastąpienia. Tak było kiedyś, na początku przygody z programowymi wtyczkami.
...
Pozdro
Groover...
**********************
Zaczynam mocno żałować,że kupiliśmy Waves'a. Teraz raczej poszedłbym w kierunku PSP. Tylko kto teraz kupi od nas Waves'a??
...
Pozdro
Groover...
**********************
Zaczynam mocno żałować,że kupiliśmy Waves'a. Teraz raczej poszedłbym w kierunku PSP. Tylko kto teraz kupi od nas Waves'a??
Mam 30 lat. Ukończyłem Politechnikę WrocławskąInteresuje mnie technika nagłośnieniowa i filmowa.
Re: Technical Support - lepszy nie będę?
...nie o to w tej dyskusji chodzi. Waves od dawna pracuje sobie na złą opinię wśród userów. Za wszystko każą sobie płacić jak za zboże! A ich wtyczki wcale nie są nie do zastąpienia. Tak było kiedyś, na początku przygody z programowymi wtyczkami.
...
Pozdro
Groover...
**********************
Zaczynam mocno żałować,że kupiliśmy Waves'a. Teraz raczej poszedłbym w kierunku PSP. Tylko kto teraz kupi od nas Waves'a??...
**********************
Brawo.
Opinia 3 osobnikow i tak szybko zmieniasz zdanie.
--
trzym sie
bitrate
...
Pozdro
Groover...
**********************
Zaczynam mocno żałować,że kupiliśmy Waves'a. Teraz raczej poszedłbym w kierunku PSP. Tylko kto teraz kupi od nas Waves'a??...
**********************
Brawo.
Opinia 3 osobnikow i tak szybko zmieniasz zdanie.
--
trzym sie
bitrate
Re: Technical Support - lepszy nie będę?
Udało się. Po interwencji u sprzedawcy, ukłony w stronę Audio Factory, nawiązałem kontakt e-mailowy z firmą Waves. Opisałem całą sytuację i otrzymałem odpowiedź z dokładną instrukcją autoryzacji. Znów mogę normalnie pracować. Nie wiem dokładnie co wpłynęło na to,że trwało to tak długo, ale jestem zadowolony z finału sprawy.
Napisałem to,aby forumowiczów do końca nie zostawić z taką a nie inną opinią o obsłudze w firmie Waves.
Napisałem to,aby forumowiczów do końca nie zostawić z taką a nie inną opinią o obsłudze w firmie Waves.
Mam 30 lat. Ukończyłem Politechnikę WrocławskąInteresuje mnie technika nagłośnieniowa i filmowa.