witam..
wlasnie stanalem przed nietypowym problemem - umiem uzywac hitpoints w cubase - ale mam kwestie - jesli zautodetektowalem hitpoints i podzielilem track na kawalki czy jest jakas funkcja ktora automatycznie przyciagnie te kawalki w oknie projektu do siatki tempa ? poradzilem sobie recznie i gmeralem w instrukcji ale nie znalazlem poki co odpowiedzi na moje pytanie.. to cholerne reczne ustawianie pocietych na kawalki sciezek to droga przez meke - nie wierze ze nie ma funkcji ktora robi to automatycznie.. plizz help me ;)
to nic pilnego oczywiscie ;)
[addsig]
Kwantyzacja audio w CubaseSX/SL 1.0.6
uniżenie kłaniam :-)
Re: Kwantyzacja audio w CubaseSX/SL 1.0.6
... jesli zautodetektowalem hitpoints i podzielilem track na kawalki czy jest jakas funkcja ktora automatycznie przyciagnie te kawalki w oknie projektu do siatki tempa ?
**********************
Tak.
Jeżeli wykonałeś Hitpoins Detection i pociąłeś track audio na kawałki używając opcji Audio->Hitpoints->Create Audio Slices.
To teraz wystarczy, że zaznaczysz te kawałeczki albo myszką albo np. skrótem Ctrl+A. I wybierzesz opcję kwantyzacji z menu MIDI albo skrótem Q. Zostaną one dosunięte do siatki tempa.
Oczywiście wszystko musi się odbywać w oknie edycji audio czyli Audio Part Editor.
**********************
Tak.
Jeżeli wykonałeś Hitpoins Detection i pociąłeś track audio na kawałki używając opcji Audio->Hitpoints->Create Audio Slices.
To teraz wystarczy, że zaznaczysz te kawałeczki albo myszką albo np. skrótem Ctrl+A. I wybierzesz opcję kwantyzacji z menu MIDI albo skrótem Q. Zostaną one dosunięte do siatki tempa.
Oczywiście wszystko musi się odbywać w oknie edycji audio czyli Audio Part Editor.
Re: Kwantyzacja audio w CubaseSX/SL 1.0.6
Jeżeli wykonałeś Hitpoins Detection i pociąłeś track audio na kawałki używając opcji Audio->Hitpoints->Create Audio Slices.
To teraz wystarczy, że zaznaczysz te kawałeczki albo myszką albo np. skrótem Ctrl+A. I wybierzesz opcję kwantyzacji z menu MIDI albo skrótem Q. Zostaną one dosunięte do siatki tempa.
Oczywiście wszystko musi się odbywać w oknie edycji audio czyli Audio Part Editor....
**********************
Pokombinowalem i chyba jednak nie chodzilo o Create audio slices tylko:
W oknie edycji audio part zdetektuj hitpoints
Potem z menu podrecznego pod prawym myszy wybierz Hitpoints->Divide Audio Eventsco podzieli track w oknie projektu na kawalki wyznaczone hitpointami
Potem mozna to kwantyzowac jak midi :)
Dzieki Wlodek :)
[addsig]
To teraz wystarczy, że zaznaczysz te kawałeczki albo myszką albo np. skrótem Ctrl+A. I wybierzesz opcję kwantyzacji z menu MIDI albo skrótem Q. Zostaną one dosunięte do siatki tempa.
Oczywiście wszystko musi się odbywać w oknie edycji audio czyli Audio Part Editor....
**********************
Pokombinowalem i chyba jednak nie chodzilo o Create audio slices tylko:
W oknie edycji audio part zdetektuj hitpoints
Potem z menu podrecznego pod prawym myszy wybierz Hitpoints->Divide Audio Eventsco podzieli track w oknie projektu na kawalki wyznaczone hitpointami
Potem mozna to kwantyzowac jak midi :)
Dzieki Wlodek :)
[addsig]
uniżenie kłaniam :-)
Re: Kwantyzacja audio w CubaseSX/SL 1.0.6
Faktycznie lepsze zastosowanie ma tu jednak "Divide Audio Events" i kwantyzację wykonuje się w oknie projektu.
Natomiast ta pierwsza opcja też się przydaje ale służy bardziej do loopów.
Pozdrawiam.
Natomiast ta pierwsza opcja też się przydaje ale służy bardziej do loopów.
Pozdrawiam.
Re: Kwantyzacja audio w CubaseSX/SL 1.0.6
tez trudno mi sie połapac w tej kwesti. Mysle ze na temat wyrównywania ścieżek audio w w/w programie redakcja eis mogłaby poświęcić jakiś artykuł.