Aplikacje audio a procesory wielordzeniowe

Jeśli masz problem z konkretnym programem, to tu jest miejsce, aby go roztrząsać.
Awatar użytkownika
stevelukather
Posty:732
Rejestracja:niedziela 31 mar 2002, 00:00
Re: Aplikacje audio a procesory wielordzeniowe

Post autor: stevelukather » wtorek 08 sty 2008, 21:58

Na macu pod Logiciem tez tak jest jak sie odtwarza dzwiek pracuja wszystkie 2,4 i 8 rdzeni w zaleznosci od rodzaju maca ale przy renderze pokazuje tylko 1 obciazony na maxa.Nie wiem dlaczego tak jest ale dziala to i na pewno w czasie przeliczania nie wyskoczy Core Overload.
[addsig]

Zbynia
Posty:7665
Rejestracja:sobota 09 paź 2004, 00:00

Re: Aplikacje audio a procesory wielordzeniowe

Post autor: Zbynia » środa 09 sty 2008, 10:05

soundscape a masz zainstalowane sterowniki do procka?

Awatar użytkownika
oduck
Posty:997
Rejestracja:wtorek 15 lip 2003, 00:00

Re: Aplikacje audio a procesory wielordzeniowe

Post autor: oduck » środa 09 sty 2008, 11:32

samplitude 8 nie ma zaimplementowanej obslugi wielordzeniowych procesorow. mieli w wersji 9 to wprowadzic, ale nie wiem bo jeszcze nie mam (czasy chyba zarejestrowac wersje z EiS w sumie .. :) )

na marginesie - Sonar nie potrzebuje 64bitowego systemu i procesora, zeby wykorzystywac 64bitowy engine.



fan dobrego brzmienia ;)

Awatar użytkownika
oduck
Posty:997
Rejestracja:wtorek 15 lip 2003, 00:00

Re: Aplikacje audio a procesory wielordzeniowe

Post autor: oduck » środa 09 sty 2008, 11:34

poza tym nie wiem, czy nie rozumuje zle (MB powinien sie chyba wypowiedziec autorytatywnie) ale rendering (rozumiem, ze chodzi o ten w czasie nierzeczywistym) to proces jednolity i nie ma mozliwosci na rozlozenie go na kilka rdzeni? co innego podczas pracy, gdzie klika wtyczek jest na jednym, kilka na drugim rdzeniu na przyklad i to samo ze sladami - kazdy rdzen zajmuje sie swoja "porcja"

inzynier ze mnie zaden, ale moze mam racje?


fan dobrego brzmienia ;)

Awatar użytkownika
Soundscape
Posty:2054
Rejestracja:czwartek 15 mar 2007, 00:00
Kontakt:

Re: Aplikacje audio a procesory wielordzeniowe

Post autor: Soundscape » środa 09 sty 2008, 11:45

...soundscape a masz zainstalowane sterowniki do procka?...
**********************
Oczywiście, że tak. Ale wczoraj wieczorem renderowałem mniejszy projekt i poszło szybko. Być może mi pamięć nawala i porównałem 13 ścieżek renderowanych na Athlon 3000+ z 28 na 4200+. I prawdopodobnie tak było...

Awatar użytkownika
PiotrK
Posty:1517
Rejestracja:czwartek 14 mar 2002, 00:00

Re: Aplikacje audio a procesory wielordzeniowe

Post autor: PiotrK » środa 09 sty 2008, 15:55

Post został usunięty.
Ostatnio zmieniony piątek 01 lut 2019, 07:00 przez PiotrK, łącznie zmieniany 1 raz.
[Użytkownik usunął konto]

Awatar użytkownika
zwierzu
Posty:190
Rejestracja:wtorek 11 sty 2005, 00:00

Re: Aplikacje audio a procesory wielordzeniowe

Post autor: zwierzu » wtorek 15 sty 2008, 14:36

...samplitude 8 nie ma zaimplementowanej obslugi wielordzeniowych procesorow. mieli w wersji 9 to wprowadzic, ale nie wiem bo jeszcze nie mam (czasy chyba zarejestrowac wersje z EiS w sumie .. :) )
*************************************************

no niestety, jakkolwiek Sam9 (SE) ma i owszem zaimplementowaną obsługę do 4 rdzeni to na rendering nie wpływa to w ogóle. Dziś sprawdzałem :(

Ciekawostka natomiast off topic. Jeśli w projekcie zostały użyte wtyczki Advanced dynamics to w Sam9 otworzą się mimo iż a Sam9 jest tylko wtyczka Dynamics różniąca się brakiem pokrętła "soft" i trybem reakcji na sygnał (peak, rms, fast).
[addsig]
lubie rockenrola, PGR'y i inne bajery

Zbynia
Posty:7665
Rejestracja:sobota 09 paź 2004, 00:00

Re: Aplikacje audio a procesory wielordzeniowe

Post autor: Zbynia » wtorek 15 sty 2008, 15:09

trzeba pamietac ze rendering to nie tylko przeliczenie efektow i sladow - to rowniez olbrzymie obciazenie dysku ktory musi te kilkanascie sladow zczytac i wynikowy zapisywac - i pewnie tu jest problem bo akurat szybkosc renderingu determinuje podsystem dyskowy......procek juz tu nie ma nic do rzeczy

Awatar użytkownika
DAWIDO
Posty:9
Rejestracja:wtorek 15 sty 2008, 00:00

Re: Aplikacje audio a procesory wielordzeniowe

Post autor: DAWIDO » wtorek 15 sty 2008, 22:18

Jaki program do rejestracji i edycji audio
**********************
Witam, jestem nowy.
Mam pytanie, tak jak w temacie. Posiadam już FL studio 7. Chcę uzupełnić go o jakiś dobry program do zapisu wokali, MIDI (ponieważ planuje klawiature) i akai mpd24 oraz zapis gitary. Coś co uzupełni FLS'a, coś co może razem będzie współpracować, nie znam się jeszcze na tym więc proszę o rady. Jakiś wygodny program, który będzie na poziomie. Nagrywałem jak na razie tylko w ACID, co Wy o nim myślicie?(myśle o wersji studio 7.0) a jak cool edit, sound forge audio studio 9, WaveLab Essential itp? Co te programy potrafią a czego im brak. Proszę o rady i z góry dziękuje. Szukałem tu i tam, ale same stare posty na temat starszych wersji lub po prostu nie na temat.
[addsig]
Chcesz mocy kopa weź muzy łyka-to styka

Zbynia
Posty:7665
Rejestracja:sobota 09 paź 2004, 00:00

Re: Aplikacje audio a procesory wielordzeniowe

Post autor: Zbynia » środa 16 sty 2008, 00:26

sonar, cubase, nuendo, samplitude, sequoia, reaper, tracktion, magix music studio, adobe audition i pewnie kilka innych - wybierz sobie

ODPOWIEDZ