Tone Port

Jeśli masz problem związany ze sprzętem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
Awatar użytkownika
Vitamina
Tone Port

Post autor: Vitamina » poniedziałek 19 wrz 2005, 23:35

Czy ktoś posiada urządzenie Tone Port firmy Line6 model UX2 (ostatecznie UX1)? Interesuję mnie opinie na temat tego urządzenia (brzmienie symulacji gitarowych i mikrofonowych, jakość preampa..).

Z góry dzięki za uwagi Grzegorz
Jestem informatykiem, a od zawsze gram na gitarach, które od wielu lat kolekcjonuję (posiadam sporą kolekcję instrumentów). Od kilkunastu lat bawię się też w nagrywanie dźwięku za pomocą komputera.

Awatar użytkownika
spiker

Re: Tone Port

Post autor: spiker » wtorek 20 wrz 2005, 08:12

Witam

"TonePort will be arriving in Winter 2005. ", a póki co mamy ostatnie dni lata

ale zapowiada się interesująco.
przed użyciem programu zapoznaj się treścią instrukcji załączonej do opakowania bądź skonsultuj się z producentem lub dystrybutorem oprogramowania...

Awatar użytkownika
Vitamina

Post autor: Vitamina » wtorek 20 wrz 2005, 14:08

...Witam

"TonePort will be arriving in Winter 2005. ", a póki co mamy ostatnie dni lata

ale zapowiada się interesująco....

Nie wiem jakie są fakty, ale wiele sklepów niemieckich i angielskich posiada już te urządzenia w swej ofercie.

Zwracam się do osób, które miały styczność z tym urządzeniem, a nie tylko słyszały o nim.

Z góry dzięki za Wasze opinie.

Pozdrawiam Grzegorz

Jestem informatykiem, a od zawsze gram na gitarach, które od wielu lat kolekcjonuję (posiadam sporą kolekcję instrumentów). Od kilkunastu lat bawię się też w nagrywanie dźwięku za pomocą komputera.

Awatar użytkownika
Vitamina

Post autor: Vitamina » środa 21 wrz 2005, 08:44

...Czy ktoś posiada urządzenie Tone Port firmy Line6 model UX2 (ostatecznie UX1)? Interesuję mnie opinie na temat tego urządzenia (brzmienie symulacji gitarowych i mikrofonowych, jakość preampa..).