Koszmar stratocaster'a - 3x singiel
Mam stratocaster'a i zastanawiam sie czy bez wymieniania przystawek moge cos zrobic z jego brzmieniem. Przy grze na pojedyńczych singlach trzasznie "brzęczy i huczy" (ktoś mi mówił że na przeciwfazach). Może można to jakoś lepiej uziemić albo co?? Jestem w temacie zielony. Help me.
Re: Koszmar stratocaster'a - 3x singiel
Sympatycznie zielonokreskowy nadworny klaun Forum EiS
...Mam stratocaster'a i zastanawiam sie czy bez wymieniania przystawek moge cos zrobic z jego brzmieniem. Przy grze na pojedyńczych singlach trzasznie "brzęczy i huczy" (ktoś mi mówił że na przeciwfazach). Może można to jakoś lepiej uziemić albo co?? Jestem w temacie zielony. Help me....
Przecież to cały urok Strata, że ma single... To, że brumi to właśnie urok pasywnych singli. Możesz wymienić je na mini humbuckery w obudowie singla, możesz wsadzić zestaw aktywny itd. Ale to są zabiegi, które poza zmniejszeniem brudów zmienią brzmienie. Są też single nie brumiące - Fender robi takie pod nazwą Vintage Noiseless i to może być dla Ciebie najrosądniejsze rozwiązanie. Ale jeżeli kupiłeś Strato z zamiarem grania na mocnych przesterach i to na singlach, to chyba zły wybór...
Jacek
Przecież to cały urok Strata, że ma single... To, że brumi to właśnie urok pasywnych singli. Możesz wymienić je na mini humbuckery w obudowie singla, możesz wsadzić zestaw aktywny itd. Ale to są zabiegi, które poza zmniejszeniem brudów zmienią brzmienie. Są też single nie brumiące - Fender robi takie pod nazwą Vintage Noiseless i to może być dla Ciebie najrosądniejsze rozwiązanie. Ale jeżeli kupiłeś Strato z zamiarem grania na mocnych przesterach i to na singlach, to chyba zły wybór...
Jacek