Komunikacja kabina/reżyserka w VLZ 1202

Jeśli masz problem związany ze sprzętem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
dwaku
Posty:72
Rejestracja:środa 24 lis 2004, 00:00
Komunikacja kabina/reżyserka w VLZ 1202

Post autor: dwaku » niedziela 21 sie 2005, 15:39

Poprzednio posiadałem Yamahe MX12 w której ustawiłem sobie routing tak aby nie nagrywał się sygnał z mikrofonu operatora a był słyszalny przez niego oraz przez artystę w kabinie. Za Chiny ludowe nie mogę dojść jak ustawić routing w nowozakupionym VLZecie. Proszę o pomoc!!!

dwaku
Posty:72
Rejestracja:środa 24 lis 2004, 00:00

Re: Komunikacja kabina/reżyserka w VLZ 1202

Post autor: dwaku » poniedziałek 22 sie 2005, 23:56

No chłopaki, pomóżcie. Bo na prawde nie wiem jak tu rozwiązać ten temat. Niestety Mackie poskąpił VLZowi rozwiązań np z SC Compact czy też Yamahy MX... kurka wodna

Awatar użytkownika
JacekH
Posty:611
Rejestracja:czwartek 14 mar 2002, 00:00

Re: Komunikacja kabina/reżyserka w VLZ 1202

Post autor: JacekH » wtorek 23 sie 2005, 12:33

A jak nagrywasz? Z czego podajesz sygnał do odsłuchu wokalisty?



Spróbuj tak:



* Mic do wejścia 1, volume na zero, direct (insert do pierwszego kliku) do komputera.

* Wyjście stereo z komputera na 5-6 w Mackie - tu bedziesz miał podkład i wokalistę - trzeba włączyć monitorowanie w komputerze.

* Mikrofon do talkbacku w kanał 2 w Mackie - volume odkręcony, kanał wymutowany właczasz/wyłaczasz przez Mute

* Control Room - czyli słuchawki dla wokalisty - masz wtedy niezależna gałę dla niego

* monitory podłączone do Main Output



Można jeszcze przynajmniej dwie kombinacje zrobić - z auxami i grupą Alt 3-4, żeby zrobić sobie niezależne ustawienia poziomu odsłuchu podkładu vs wokal. Ale wszystko zależy od tego, jaką masz kartę: jedno- czy wielokanałową no i co jeszcze jest podłączone, gdzie są odsłuchy, czy masz wzmacniacz słuchawkowy itd.



Jacek

dwaku
Posty:72
Rejestracja:środa 24 lis 2004, 00:00

Re: Komunikacja kabina/reżyserka w VLZ 1202

Post autor: dwaku » sobota 27 sie 2005, 11:42

Ja mam wyjście na ALT 3-4 i byłoby spoko gdyby wokalista słyszał też to co nie idzie na ALT 3-4.



Wcześniej na Yamaha MX12 też miałem dwie grupy, z których nagrywały się 1-2 a 3-4 to był mikrofon z reżyserki.

ODPOWIEDZ