Połączenia w Pro Tools

Jeśli masz problem związany ze sprzętem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
Awatar użytkownika
Łukaszo
Połączenia w Pro Tools

Post autor: Łukaszo » piątek 19 sie 2005, 17:26

Cześć,

Mam pytanie: Jak w systemach typu Pro Tools, Motu wpiąć (zewnętrzne Hardwerowe ) kompresory bramki szumów, pogłosy etc?? Podpinamy to na ... no właśnie na które wyjścia na main out ?? I na wejście tak ?? ale które ? Tak żeby można było przepuszczać przez te urządzenia zewnętrzne sygnał wracać spowrotem do komputera ??

komputer>>efekt(bramka szumów, kompressor)>>>komputer

Napiszcie proszę !!!! JAkie wejscia jakie gniazda etc

POZDRAWIAM CZEŚĆ !!!!!
Na razie jestem początkującym realizatorem ale szybko się uczę i bardzo mnie to fascynuje.

Awatar użytkownika
Humbucker

Re: Połączenia w Pro Tools

Post autor: Humbucker » piątek 19 sie 2005, 20:23

chyba najprosciej jest puscic sygnal z wyjscia przez bramke do wejscia i to nagrac na osobna sciezke :)

Awatar użytkownika
Łukaszo

Post autor: Łukaszo » piątek 19 sie 2005, 22:39

...chyba najprosciej jest puscic sygnal z wyjscia przez bramke do wejscia i to nagrac na osobna sciezke :)...

a kompresory, pogłosy reverby ?? i gdzie w tym odłsuchy wpiąć ?? CHODZI MI GŁÓWNIE O PRO TOOLS-a !!!!!!! POMÓŻCIE !!!!!
Na razie jestem początkującym realizatorem ale szybko się uczę i bardzo mnie to fascynuje.

Awatar użytkownika
Humbucker

Post autor: Humbucker » piątek 19 sie 2005, 22:45

......chyba najprosciej jest puscic sygnal z wyjscia przez bramke do wejscia i to nagrac na osobna sciezke :)...

a kompresory, pogłosy reverby ? i gdzie w tym odłsuchy wpiąć ? CHODZI MI GŁÓWNIE O PRO TOOLS-a !!!!!!! POMÓŻCIE !!!!!...

nie wiem czy dobrze rozumiem, bo nei jestem zbyt madry, ale poglsy, kompresory i inne efekty podepnij tak jak ta bramke i nagrywaj. Co za roznica czy pro tools czy inny program? wszedzie jest chyba tak samo.

Zbynia