Wzmacniacz samochodowy
Witam.
Nie wiem czy ktoś z Was będzie mi wstanie pomóc w tej kwestii i czy w ogóle ma sens to co chcę zrobić, nie znam się na tym więc pytam Was. Mam zestaw kolumn samochodowych 2x350wat i chce zbudować samemu do nich wzmacniacz lampowy i tu pojawia się pytanie czy jest to dobre rozwiązanie? Jeśli ktoś z Was zna podobne przypadki lub jakieś schematy wzmacniacz lampowych do samochodu to bardzo proszę o pomoc.
PS cały zestaw ma grać na napięciu samochodowym.
Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam.
Nie wiem czy ktoś z Was będzie mi wstanie pomóc w tej kwestii i czy w ogóle ma sens to co chcę zrobić, nie znam się na tym więc pytam Was. Mam zestaw kolumn samochodowych 2x350wat i chce zbudować samemu do nich wzmacniacz lampowy i tu pojawia się pytanie czy jest to dobre rozwiązanie? Jeśli ktoś z Was zna podobne przypadki lub jakieś schematy wzmacniacz lampowych do samochodu to bardzo proszę o pomoc.
Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam.
Re: Wzmacniacz samochodowy
FATALNY pomysł
po pierwsze, wzmacniacze lampowe mają na ogół trudności w uzyskaniu sporej mocy wyjściowej (przy założeniu, że mowa o liniowej pracy zazwyczaj jest to kilka-kilkanaście W)
po drugie - lampy są bardzo wrażliwe na drgania (efekt mikrofonowy i zmęczenie materiału w przypadku ciągłych drgań)
zapomnij, to nie ma najmniejszego sensu
po pierwsze, wzmacniacze lampowe mają na ogół trudności w uzyskaniu sporej mocy wyjściowej (przy założeniu, że mowa o liniowej pracy zazwyczaj jest to kilka-kilkanaście W)
po drugie - lampy są bardzo wrażliwe na drgania (efekt mikrofonowy i zmęczenie materiału w przypadku ciągłych drgań)
zapomnij, to nie ma najmniejszego sensu
...FATALNY pomysł
zapomnij, to nie ma najmniejszego sensu...