Onyx czy MOTU?

Jeśli masz problem związany ze sprzętem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
Awatar użytkownika
Łukaszo
Onyx czy MOTU?

Post autor: Łukaszo » piątek 08 kwie 2005, 16:36

Który z tych systemów nagrywania waszym zdaniem jest lepszy ? Mikser Mackie przez Fire Wire czy MotU z dedykowaną kartą ?? Który z nich ma lepszą jakość ??

Jaką kartkę Muzyczną polecacie do współpracy z tego typu interfejsami jak Onyx i Motu ?

Pozdrawiam Proszę o Odpowiedź
Na razie jestem początkującym realizatorem ale szybko się uczę i bardzo mnie to fascynuje.

Awatar użytkownika
Helmer

Re: Onyx czy MOTU?

Post autor: Helmer » piątek 08 kwie 2005, 17:00

...Który z tych systemów nagrywania waszym zdaniem jest lepszy ? Mikser Mackie przez Fire Wire czy MotU z dedykowaną kartą ? Który z nich ma lepszą jakość ?

Jaką kartkę Muzyczną polecacie do współpracy z tego typu interfejsami jak Onyx i Motu ?

Pozdrawiam Proszę o Odpowiedź ...

Do MOTU, to chyba nie polecamy zadnej, bo same albo maja karte PCI w komplecie, albo sa interfejsami/ kartami na FW.

3Head

Post autor: 3Head » piątek 08 kwie 2005, 17:52

Który z tych systemów nagrywania waszym zdaniem jest lepszy ? Mikser Mackie przez Fire Wire czy MotU z dedykowaną kartą ? Który z nich ma lepszą jakość ? Jaką kartkę Muzyczną polecacie do współpracy z tego typu interfejsami jak Onyx i Motu ?

Do MOTU, to chyba nie polecamy zadnej, bo same albo maja karte PCI w komplecie, albo sa interfejsami/ kartami na FW....

A sam ONYX identyfikuje sie w systemie jako karta I/O na FW.

Wiec powinienes powiedziec , po co Ci jeszcze jakas karta , do czego ma sluzyc ?

Awatar użytkownika
AlfonsoRodeo

Post autor: AlfonsoRodeo » piątek 08 kwie 2005, 23:10