Gdzie kupić komputer do studia ?

Jeśli masz problem związany ze sprzętem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
Awatar użytkownika
Sroka
Gdzie kupić komputer do studia ?

Post autor: Sroka » sobota 29 maja 2004, 03:58

Witam

Szukam adresu firmy najlepiej która sprzedaje swoje produkty w USA, która zajmuje się sprzedażą komputerów przeznacznych tylko do celów Home Recording.

Lub może być jakaś informacja na temat modelu komputera rekomendowanego do studia

Jeżeli może mi ktoś w tym pomóc to będę wielce zobowiązany.

POzdrawiam,Sroka

Nie jestem muzykiem, ale jestem na forum, bo lubię zadawać pytania!!!

DogHead

Re: Gdzie kupić komputer do studia ?

Post autor: DogHead » sobota 29 maja 2004, 09:35

www.wavedistribution.com

I ile pamietam mieszkasz gdzies w New England, tak ze do NJ nie bedziesz mial daleko.

Firma zajmuje sie dystrybucja w USA brytyjskich komputerow Carillon, maszynek robionych specjalnie "pod muzyke". Dodam, ze PSP parokrotnie na tym forum je zachwalalo. Warte zainteresowania.

DogHead

Post autor: DogHead » sobota 29 maja 2004, 09:42

Drugi adres to www.bgw.com w LA.

Jako pierwsi zaczeli w USA produkcje komputerow do celow muzycznych dobrze ponad 10 lat temu.

Nie wiem czy robia to dalej, bo pare miesiecy temu firma zmienila wlasciciela.

Awatar użytkownika
DJOZD

Post autor: DJOZD » poniedziałek 31 maja 2004, 08:05

Ale przeciez opisywali jakis czas temu (moze rok temu) w EIS taka firme w polsce ktora zajmuje sie skladaniem komputerow specjalnie do celow studyjnych. Nalezaloby to sprawdzic i poszukac w eis. Teraz nie mam przy sobie wszystkich numerow eis i nie jestem wstanie napisac w ktorym to numerze.

pozdr

Awatar użytkownika
minimalmusic

Post autor: minimalmusic » poniedziałek 31 maja 2004, 08:58

...Ale przeciez opisywali jakis czas temu (moze rok temu) w EIS taka firme w polsce...

Sroka mieszka w USA, po co mu sklep w Polsce ? :]

9009man