Kompresory Rogera Foote

Jeśli masz problem związany ze sprzętem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
Awatar użytkownika
tutejszy
Site Admin
Posty:16
Rejestracja:czwartek 11 sty 2018, 14:04
Kompresory Rogera Foote

Post autor: tutejszy » piątek 23 lut 2018, 22:57

witam,

chciałem dopytać czy ktoś z Was ma doświadczenie z pracy ze sprzętem tworzonym przez Rogera Foote?

trochę opowiedział mi o nim Paweł Bartnik (https://estradaistudio.pl/nowe-bity/co- ... k-dj-sajko) ale szukam więcej informacji na ten temat, bo wygląda to naprawdę ciekawie:

"P3S to kompresor typu „feed-forward” oparty o VCA. Jest w pełni autorską konstrukcją. Najbliżej mu do API 2500. API to, jak wiadomo, klasyk – szczególnie w muzyce rozrywkowej, choćby w rocku, w hip-hopie. P3S, przede wszystkim, świetnie brzmi. Poza tym, daje naprawdę ogrom funkcji. Jest tryb kompresji RMS, tryb kompresji z ustawianymi ręcznie parametrami Attack i Release, tryb Non-Linear. Te tryby można ze sobą dowolnie łączyć. Kiedy wyłączymy wszystkie tryby, kompresor swoiście przesterowuje dźwięk, co też może być kreatywnie wykorzystane. Żeby tego było mało, mamy jeszcze funkcję filtra HPF oraz External Sidechain. Zaś na wyjściu sygnału zastosowano transformatory, które niedawno opracował Roger Foote (wcześniej korzystał z Cinemagów oraz Carnhilli). Transformatory można włączać i wyłączać, zależnie od potrzeb. Korzystam z P3S w zestawie z korektorem Bettermaker EQ 232P MKII, który jest absolutnie znakomitym urządzeniem. Dla mnie najważniejsze jest jak brzmi. A brzmi po prostu super. Niewątpliwym jego atutem jest też to, że mogę go sterować cyfrowo i mam do dyspozycji pełny „recall”."

pozdrawiam!

ODPOWIEDZ