Co na to Korg?
Napisałeś do nich?...
Nie pisałem bo znalazłem gdzieś na forum że ktoś pisał i odpisali mu jakieś śmieci w zasadzie olewka ważne że hajs się zgadza

...
Zgadzam się z kolegą. Korg ma totalny zlew na użytkowników. Generalnie prowadzi wsparcie przez dystrybutorów (w Polsce jest to Megamusic), czyli zrzucił na nich całą odpowiedzialność. Mój przypadek wyglądał następująco:
Kilka lat temu kupiłem Korg Legacy Collection, do którego to zestawu był dołączony eLicensor. Oczywiście Korg wspaniałomyślnie stwierdził, że teraz to się autoryzuje produkty softwareowe w programowej wersji eLicensora i w związku z tym sprzętowy klucz nie jest już do niczego potrzebny.
Było fajnie, ale do czasu

... zainstalowałem wirtualki na drugim komputerze myśląc, że bez problemu uruchomię je na kluczach, które wcześniej dostałem. Nic z tych rzeczy

... musiałem wygenerować nowe klucze i ponownie autoryzować produkty... no ale oczywiście wtedy nie mogłem uruchomić aplikacji na pierwszym komputerze

. Stwierdziłem, że wobec tego przeniosę autoryzację na klucz sprzętowy i będzie pozamiatane, czyli tam gdzie wetknięty klucz, tam używam instrumenty. Problem w tym, że nie dało się przenieść licencji na klucz sprzętowy
Niewiele myśląc wszedłem na stronę Korga, żeby zadać pytanie czy mogę i jak mogę to zrobić. Oczywiście w zakładce support znalazłem informację, że wszelakie wsparcie w Polsce prowadzi właśnie Megamusic. Szybciutko napisałem maila do naszego, krajowego, swojskiego dystrybutora i po dość długim oczekiwaniu i ponaglaniu dostałem odpowiedź, że pytanie zostało wysłane do Korga i czekają na odpowiedź. Wysłałem jeszcze ze 2 maile (ostatni po 2 miesiącach od pierwszego), ale jak kamień w wodę... 0 odpowiedzi

. W związku z tym napisałem maile do Korga w UK i US, no ale Ci w ogóle nie odpowiedzieli, a ja doczytałem się, że wsparcia udzielają tylko na terenie własnych krajów. Działo się to 2 lata temu... tak mniej więcej działa wsparcie firmy Korg, a zwłaszcza ich dystrybutora w Polsce... a ja dalej muszę generować nowe klucze, jeżeli chcę ich produktów używać na innym sprzęcie
