Mikser analogowy z 8 direct out'ami

Jeśli masz problem związany ze sprzętem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
Awatar użytkownika
Gerry
Mikser analogowy z 8 direct out'ami

Post autor: Gerry » czwartek 31 gru 2009, 11:50

Witam! czy ktoś może mi polecić jakiś prosty, niedrogi analogowy mikser z 8 direct out'ami? Pozdr!
...kto pyta nie błądzi :-)) Niech milczę jesli nie mam nic ciekawego do powiedzenia...

Awatar użytkownika
Sroka

Re: Mikser analogowy z 8 direct out'ami

Post autor: Sroka » czwartek 31 gru 2009, 19:19

...Witam! czy ktoś może mi polecić jakiś prosty, niedrogi analogowy mikser z 8 direct out'ami? Pozdr!... 
Behringer XENYX 2442FX

Nie jestem muzykiem, ale jestem na forum, bo lubię zadawać pytania!!!

Awatar użytkownika
janos

Post autor: janos » czwartek 31 gru 2009, 19:39

Soundcraft Spirit SX

Soundcraft M8, M12

Mackie ONYX (cała seria)

Mackie VLZ 1604

Phonic Helix Board 24

...

TeeR

Post autor: TeeR » piątek 01 sty 2010, 14:49

Moim zdaniem lepszym wyjściem jest zrobienie specjalnych kabli i wyjście insertem. Wtedy masz gwarancję, że sygnał jest brany po preampie i korektor nie wnosi nieczego do sprawy. Poza tym poszerza Ci się zakres mikserów do wyboru.

Niestety, nie wiem jaka idea przyświeca konstruktorom np. Soundcrafta oferującym miksery z directami po korektorze. Branie sygnału z insertów odpada oczywiście jeśli ktoś zapina na nie inne urządzenia. Dla mnie nagrywającego często festiwale ta opcja jest najwygodniejsza. Nie mam stresu czy direct jest pre- czy post-eq. Zwłaszcza jest to wygodnie w erze mikserów cyfrowych gdzie rzadko używa sie peryferiów (oczywiście niżej-budżetowe imprezy). Na wypadek gdyby ktoś coś zapinał po drodze mam 4 splittery mikrofonowe i to zawsze rozwiązuje sprawę :)

Awatar użytkownika
Gerry

Post autor: Gerry » poniedziałek 04 sty 2010, 21:43