Tym razem Pultec /midrange Pultec i Fairchild od Waves
Nie odpowiadam na porady via prywatny mail. Od tego jest to forum!
Re: Tym razem Pultec /midrange Pultec i Fairchild od Waves
...http://www.waves.com/Content.aspx?id=7306 ...
Jestem ciekaw czy ktos juz porownywal te cacka z tymi z UAD-a ?
Jestem ciekaw czy ktos juz porownywal te cacka z tymi z UAD-a ?
Jestem muzykiem z zawodu. Muzyka kręci się cały czas do okoła mnie i ostatnio fascynuje mnie nagrywanie muzy w swoim małym studiu domowym.
Jestem ciekaw czy ktos juz porownywal te cacka z tymi z UAD-a ?...
pultec z uada wydaje się mieć ciemniejszą płytkę za gałami także troche blado przy nim wypada ten od Waves
Czy ja dobrze widze tam przelacznik czestotliwosci sieci?
Zeby dodawac brum?
Zeby dodawac brum?

-
...Czy ja dobrze widze tam przelacznik czestotliwosci sieci?
Zeby dodawac brum?
...
Lol, specjalisci z wavesa zaimplementowali algorytm wykrywający czestotliwosc prundu w komputrze i tym sie ustawia zeby nie brumialo ;), jeszcze brakuje "gnd lift", co by sie petla mas nie robila we wtyczkach
Zeby dodawac brum?

Lol, specjalisci z wavesa zaimplementowali algorytm wykrywający czestotliwosc prundu w komputrze i tym sie ustawia zeby nie brumialo ;), jeszcze brakuje "gnd lift", co by sie petla mas nie robila we wtyczkach
- stevelukather
......Czy ja dobrze widze tam przelacznik czestotliwosci sieci?
Zeby dodawac brum?
...
Lol, specjalisci z wavesa zaimplementowali algorytm wykrywający czestotliwosc prundu w komputrze i tym sie ustawia zeby nie brumialo ;), jeszcze brakuje "gnd lift", co by sie petla mas nie robila we wtyczkach...
Zauwazcie,ze w Guitar Rig zmienia sie napiecie i czestotliwosc prundu np.w takiej Mesa Boogie i zaczyna to inaczej grac,jestem ciekawy,czy prawdziwe urzadzenia tez inaczej brzmia na 110V/60 Hz.
[addsig]
Zeby dodawac brum?