Jaki chipset firewire do RME Fireface 400?
Witam. Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem karty Rme Fireface 400. Nie mając na płycie głównej portu firewire dokupiłem kartę firewire na PCI firmy XPOWER z chipsetem VIA. Było wszystko ok dopóki nie odpaliłem większego projektu, który wcześniej bez problemu śmigał na E-mu 1212m. Zwiększyłem latencję na maxa (1024 samples) i powinno działać bez problemu. Niestety, w dalszym ciągu przerywało, trzaskało itp. Myślałem, że to wina braku mocy obliczeniowej, i tak sprawdzając po kolei w Cubase SX3 poziom CPU wariował, jakby procek nie dawał rady, a w Menadżerze zadań Windows poziom CPU oscylował pomiędzy 25% a 35%. Wydaje mi się to bardzo dziwne. Zapoznając się z treścią niektórych tematów na forum EiS śmiem przypuszczać, że może to być wina karty firewire. Nie znam się za bardzo na specyfice urządzeń komputerowych i proszę o pomoc, czy może to być wina karty Firewire-niekompatybilnaść chipsetu VIA z RME, czy przyczyną może być inna sprawa(oby nie sam Fireface 400)?
Pozdrawiam i czekam na pomoc
Piotrek
Intel P4 630 3.0 Ghz; ASUS P5GDC PRO, 1GB ram, Graficzna ASUS X550 128 MB
Piotrek
Intel P4 630 3.0 Ghz; ASUS P5GDC PRO, 1GB ram, Graficzna ASUS X550 128 MB
gram, komponuję, koncertuję itp.
Re: Jaki chipset firewire do RME Fireface 400?