Kurzweil K2000R v2 - problem z dyskiem SCSI
Witam. Mam problem z podłączeniem wewnętrznego dysku SCSI do Kurzweil'a K 2000R. Mam dysk o pojemności 9 GB, 50 pinową taśmę, po podłączeniu dysku Kurzweil odpala, widzi dysk ale wyświetla informację " Direct Access : asleep ", poza tym dysk ciągle sie restartuje i nie reaguje na komendę format. Jestem kompletnie zielony w tym temacie. Słyszałem, że dysk może być zbyt duży aby Kurzweil go "zobaczył" i być może trzeba utworzyć mniejszą partycję partycję. Czy ktoś mógłby udzielić mi wskazówek co trzeba zrobić?

Re: Kurzweil K2000R v2 - problem z dyskiem SCSI
...Witam. Mam problem z podłączeniem wewnętrznego dysku SCSI do Kurzweil'a K 2000R. Mam dysk o pojemności 9 GB, 50 pinową taśmę, po podłączeniu dysku Kurzweil odpala, widzi dysk ale wyświetla informację " Direct Access : asleep ", poza tym dysk ciągle sie restartuje i nie reaguje na komendę format. Jestem kompletnie zielony w tym temacie. Słyszałem, że dysk może być zbyt duży aby Kurzweil go "zobaczył" i być może trzeba utworzyć mniejszą partycję partycję. Czy ktoś mógłby udzielić mi wskazówek co trzeba zrobić?
...
jak mialem k2000 to dysk 2 GB czytal bez problemu, w k2500 mam dysk 9GB ale oprogramowanie w K2500 po wlaczeniu samo podzielilo go na partycje, takze sadze ze moze trzeba partycje wykonac np na wyzszym modelu lub na kompie. Mam znajomego ktory ma k2000 jedo zapytam i dopisze kolejne wiadomosci...

jak mialem k2000 to dysk 2 GB czytal bez problemu, w k2500 mam dysk 9GB ale oprogramowanie w K2500 po wlaczeniu samo podzielilo go na partycje, takze sadze ze moze trzeba partycje wykonac np na wyzszym modelu lub na kompie. Mam znajomego ktory ma k2000 jedo zapytam i dopisze kolejne wiadomosci...
www.galeria-tbg.pl
Re: Kurzweil K2000R v2 - problem z dyskiem SCSI