Jak w temacie...
Czy mam się czego obawiać, nagrywając mikrofonem poj. malomembranowym (sennheiser c-2) werbel (z bliskiego ujęcia tak jak w przyp. dynamicznego mika) albo piec gitarowy?
A Jeśli chodzi o mikrofony wielkomembranowe? (SP b2)?
Z tego co wyczytałem, czasem nagrywa się gitarki (piece) pojemnosciowkami, ale nie znalazłem nic nt nagrywania werbla z małej odległosci.
Czy wysoki SPL może uszkodzic pojemnościówke?
Re: Czy wysoki SPL może uszkodzic pojemnościówke?
Czy mam się czego obawiać, nagrywając mikrofonem poj. malomembranowym (sennheiser c-2)
**********************
Przepraszam, pomyłka... Chodzi oczywiście o BEHRINGER C-2
**********************
Przepraszam, pomyłka... Chodzi oczywiście o BEHRINGER C-2
Re: Czy wysoki SPL może uszkodzic pojemnościówke?
Jeszcze jedno...
znalazłem właśnie takie info:
Max poziom ciśnienia akustycznego (1% THD @ 1 kHz): 140 dB (0 dB), 150 dB (-10 dB)
Czy piec gitarowy w odległosci ok 10 cm wytworzy taki SPL, przy założeniu ze koles ustawi sobie potencjometr raczej ciszej niz na scenie??
Cholera... śmierdzi to wszystko totalna amatorszczyzną...wiem..no sorry:)
W sumie nigdy nie słuchałem piecyka z 10 cm ani nie mierzyłem mu spl'a.
Generalnie chodzi o nagranie w stereo (XY).
Chce użyć tych mikrofonów, bo to jedyny dostepny dla mnie w tej chwili zestaw dwóch takich samych mików, które jednocześnie jakos brzmią.
znalazłem właśnie takie info:
Max poziom ciśnienia akustycznego (1% THD @ 1 kHz): 140 dB (0 dB), 150 dB (-10 dB)
Czy piec gitarowy w odległosci ok 10 cm wytworzy taki SPL, przy założeniu ze koles ustawi sobie potencjometr raczej ciszej niz na scenie??
Cholera... śmierdzi to wszystko totalna amatorszczyzną...wiem..no sorry:)
W sumie nigdy nie słuchałem piecyka z 10 cm ani nie mierzyłem mu spl'a.
Generalnie chodzi o nagranie w stereo (XY).
Chce użyć tych mikrofonów, bo to jedyny dostepny dla mnie w tej chwili zestaw dwóch takich samych mików, które jednocześnie jakos brzmią.