Strona 1 z 2

Sygnał cyfrowy w kompresorze sprzętowym

: piątek 25 maja 2007, 09:31
autor: andy23
Witam! Proszę o radę, czy warto wykorzystać budżetowy kompresor sprzętowy przy obróbce szeroko pojętej muzyki elektronicznej tworzonej na PC-cie. (Wiem, Waves, PSP, itp., ale ta przyjemność kręcenia gałkami :)). Jeśli tak, to jaki kompresor byłby wart polecenia?

Re: Sygnał cyfrowy w kompresorze sprzętowym

: piątek 25 maja 2007, 09:52
autor: alius
...Witam! Proszę o radę, czy warto wykorzystać budżetowy kompresor sprzętowy przy obróbce szeroko pojętej muzyki elektronicznej tworzonej na PC-cie. (Wiem, Waves, PSP, itp., ale ta przyjemność kręcenia gałkami :)). Jeśli tak, to jaki kompresor byłby wart polecenia? ...
**********************
SM Pro Audio - OC8E - Bardzo, bardzo fajna maszynka. Znajomy kupił ten klocek i pomimo mojego sceptycyzmu, okazało się, że za tą kasę maszynka może naprawdę dużo i robi to w całkiem niezłym stylu.
Wersja z miernikami kosztuje coś ok 1450,00 zł a "goła" 990,00 zł
Ceny z Audio Factory - oni są dystrybutorem SMPro Audio w PL.

Pozdro!

Re: Sygnał cyfrowy w kompresorze sprzętowym

: piątek 25 maja 2007, 10:23
autor: andy23
Dzięki. Przyglądnę się. Czy ktoś jeszcze używa zewnętrznych kompresorów do obróbki cyfry generowanej w kompie? Czy daje to zausłyszalny rezultat?

Re: Sygnał cyfrowy w kompresorze sprzętowym

: piątek 25 maja 2007, 11:30
autor: Mruczasss
......Witam! Proszę o radę, czy warto wykorzystać budżetowy kompresor sprzętowy przy obróbce szeroko pojętej muzyki elektronicznej tworzonej na PC-cie. (Wiem, Waves, PSP, itp., ale ta przyjemność kręcenia gałkami :)). Jeśli tak, to jaki kompresor byłby wart polecenia? ...
**********************
SM Pro Audio - OC8E - Bardzo, bardzo fajna maszynka. Znajomy kupił ten klocek i pomimo mojego sceptycyzmu, okazało się, że za tą kasę maszynka może naprawdę dużo i robi to w całkiem niezłym stylu.
Wersja z miernikami kosztuje coś ok 1450,00 zł a "goła" 990,00 zł
Ceny z Audio Factory - oni są dystrybutorem SMPro Audio w PL.

Pozdro!...
**********************
Sporo kanałów ma - jezeli nie potrzebujesz az tylu zastanow sie nad czyms dwu kanalowym. Sam osobiscie zastanawiam sie nad tym:

http://www.zzounds.com/item--ART212

bo cyfra jest taka jakas zimna. Co o nim myslicie?


Re: Sygnał cyfrowy w kompresorze sprzętowym

: piątek 25 maja 2007, 11:45
autor: grembo
mam - bardzo symaptyczne, ale jako ocieplacza brzmien bym tego raczej nie traktowal

Re: Sygnał cyfrowy w kompresorze sprzętowym

: piątek 25 maja 2007, 12:50
autor: vasyl
...mam - bardzo symaptyczne, ale jako ocieplacza brzmien bym tego raczej nie traktowal...
**********************
grembo miałeś coś skrobnąć o tym ART. Jakiś czas minął, więc pora na krótkie refleksje

Re: Sygnał cyfrowy w kompresorze sprzętowym

: piątek 25 maja 2007, 13:07
autor: Mruczasss
...mam - bardzo symaptyczne, ale jako ocieplacza brzmien bym tego raczej nie traktowal...
*********************
znaczy się jest bardzo przeźroczysty?

Re: Sygnał cyfrowy w kompresorze sprzętowym

: piątek 25 maja 2007, 13:30
autor: Pine
......Witam! Proszę o radę, czy warto wykorzystać budżetowy kompresor sprzętowy przy obróbce szeroko pojętej muzyki elektronicznej tworzonej na PC-cie. (Wiem, Waves, PSP, itp., ale ta przyjemność kręcenia gałkami :)). Jeśli tak, to jaki kompresor byłby wart polecenia? ...
**********************
SM Pro Audio - OC8E - Bardzo, bardzo fajna maszynka. Znajomy kupił ten klocek i pomimo mojego sceptycyzmu, okazało się, że za tą kasę maszynka może naprawdę dużo i robi to w całkiem niezłym stylu.
Wersja z miernikami kosztuje coś ok 1450,00 zł a "goła" 990,00 zł
Ceny z Audio Factory - oni są dystrybutorem SMPro Audio w PL.

Pozdro!...
**********************
Zastanawiam sie nad zakupem tego urzadzenia przemawia za mna 8 kanałowa kompresja co da mi osobna kompresje kazdego kanału wychodzacego z akai2000xl , tylko jedno nie daje mi spokoju urzadzenie niby analogowe cena bardzo niska jak za 8 kanałow , dlaczego analogowy kompresor tl audio 5021 2 kanałowy kosztuje 3500 PLN? szkoda że nie ma nigdzie probek do przesłuchania z tego SM ewentualnie opisu w EIS i wypowiedzi osob ktore używały lub miały kontakt z tymi urzadzeniami.

Re: Sygnał cyfrowy w kompresorze sprzętowym

: piątek 25 maja 2007, 14:16
autor: mankimank
.........Witam! Proszę o radę, czy warto wykorzystać budżetowy kompresor sprzętowy przy obróbce szeroko pojętej muzyki elektronicznej tworzonej na PC-cie. (Wiem, Waves, PSP, itp., ale ta przyjemność kręcenia gałkami :)). Jeśli tak, to jaki kompresor byłby wart polecenia? ...
**********************
SM Pro Audio - OC8E - Bardzo, bardzo fajna maszynka. Znajomy kupił ten klocek i pomimo mojego sceptycyzmu, okazało się, że za tą kasę maszynka może naprawdę dużo i robi to w całkiem niezłym stylu.
Wersja z miernikami kosztuje coś ok 1450,00 zł a "goła" 990,00 zł
Ceny z Audio Factory - oni są dystrybutorem SMPro Audio w PL.

Pozdro!...
**********************
Zastanawiam sie nad zakupem tego urzadzenia przemawia za mna 8 kanałowa kompresja co da mi osobna kompresje kazdego kanału wychodzacego z akai2000xl , tylko jedno nie daje mi spokoju urzadzenie niby analogowe cena bardzo niska jak za 8 kanałow , dlaczego analogowy kompresor tl audio 5021 2 kanałowy kosztuje 3500 PLN? szkoda że nie ma nigdzie probek do przesłuchania z tego SM ewentualnie opisu w EIS i wypowiedzi osob ktore używały lub miały kontakt z tymi urzadzeniami. ...
**********************
wiesz no ciężko jest porównywać ze sobą te sprzety bo to całkiem inna jakość tak jak przepaść jest pomiedzy tl audio a np manleyem vari mu na taki stan zeczy ma wpływ mnustwo czynników które składaja sie na jakosc dzwieku generowanego przez te kompresory ja tez używam synth softu i do nadania charakteru próbkom po prsotu przepuszczam je przez monofoniczny preamp lampowy a kompresje stosuje juz w pluginie wiec jesli miałbym krotko odpowiedziec na pytanie to lepiej kupić stereofoniczny preamp lampowy z kompresorem
(bo i tak kompresor nie jest lampowy choć stosuje sie takie okreslenie) bo i tak potem zgrywasz wszystko na jakis wieloslad

Re: Sygnał cyfrowy w kompresorze sprzętowym

: piątek 25 maja 2007, 15:01
autor: Pine
............Witam! Proszę o radę, czy warto wykorzystać budżetowy kompresor sprzętowy przy obróbce szeroko pojętej muzyki elektronicznej tworzonej na PC-cie. (Wiem, Waves, PSP, itp., ale ta przyjemność kręcenia gałkami :)). Jeśli tak, to jaki kompresor byłby wart polecenia? ...
**********************
SM Pro Audio - OC8E - Bardzo, bardzo fajna maszynka. Znajomy kupił ten klocek i pomimo mojego sceptycyzmu, okazało się, że za tą kasę maszynka może naprawdę dużo i robi to w całkiem niezłym stylu.
Wersja z miernikami kosztuje coś ok 1450,00 zł a "goła" 990,00 zł
Ceny z Audio Factory - oni są dystrybutorem SMPro Audio w PL.

Pozdro!...
**********************
Zastanawiam sie nad zakupem tego urzadzenia przemawia za mna 8 kanałowa kompresja co da mi osobna kompresje kazdego kanału wychodzacego z akai2000xl , tylko jedno nie daje mi spokoju urzadzenie niby analogowe cena bardzo niska jak za 8 kanałow , dlaczego analogowy kompresor tl audio 5021 2 kanałowy kosztuje 3500 PLN? szkoda że nie ma nigdzie probek do przesłuchania z tego SM ewentualnie opisu w EIS i wypowiedzi osob ktore używały lub miały kontakt z tymi urzadzeniami. ...
**********************
wiesz no ciężko jest porównywać ze sobą te sprzety bo to całkiem inna jakość tak jak przepaść jest pomiedzy tl audio a np manleyem vari mu na taki stan zeczy ma wpływ mnustwo czynników które składaja sie na jakosc dzwieku generowanego przez te kompresory ja tez używam synth softu i do nadania charakteru próbkom po prsotu przepuszczam je przez monofoniczny preamp lampowy a kompresje stosuje juz w pluginie wiec jesli miałbym krotko odpowiedziec na pytanie to lepiej kupić stereofoniczny preamp lampowy z kompresorem
(bo i tak kompresor nie jest lampowy choć stosuje sie takie okreslenie) bo i tak potem zgrywasz wszystko na jakis wieloslad ...
**********************
Ja używam do produkcji kompresora cyfrowego TC finalizer electronic, 3 pasmowa kompresja i kilka funkcji dodatkowych jak EQ ,dynamiczne eq, expander , limiter powoduje iż mogę odpowiednio przygotowac sample do produkcji nastepnie wrzucam je do samplera seqwencera akai miks zgrywam ostatecznie do kompa poprzez mikser analogowy + ostatecznie przez TC finalizer ,jestem zadowolony z brzmienia nie mniej jednak chciałbym upiększyć miks stosując kompresje analogowa jesli chodzi o BAS i STOPE. Obawiam sie iż w tym momencie używając kompresora 8 kanałowego firmy SM mogę spłaszczyć brzmienie chyba trzeba cierpliwie czekać na okazję sterefonicznego kompresora TL audio .( manley poza zasięgiem)